הפתיע. הרב אריה שטרן
הפתיע. הרב אריה שטרןצילום: פלאש 90

נקמה ברבה של ירושלים הרב אריה שטרן על חשיפת שחיתות? במועצה הדתית בירושלים חילקו השבוע שי לחג 'סליחות שמע ישראל' ושכחו מקיומו של רבה האשכנזי של ירושלים הרב אריה שטרן.

בשי שחולק לעובדים נכתב כי מדובר בסליחות עם הלכות ומנהגים "על פי פסיקותיו והוראותיו של מרן הראשון לציון רבנו שלמה משה עמאר שליט"א".

אלא שגורמים במועצה הדתית תוהים כיצד מתעלם יו"ר המועצה הדתית יהושע ישי מרבה של ירושלים הדתי לאומי בהוצאת שי רשמי לחג.

"קשה להתעלם מהעובדה שבחודשים האחרונים רבה של ירושלים חשף שורה של מקרי שחיתות ואי סדרים במועצה הדתית בראשות יהושע ישי ועכשיו מגיע הנקמה שלו" אמר גורם במועצה הדתית, "הוא הרי עצמו אמר לרב שאם לא יפטר את עוזרו הוא יפסיק לעבוד איתו, ועכשיו הוא גם מקיים. זה פשוט לא ייאמן שיו"ר מועצה דתית מצפצף לאור יום על כללי המנהל התקין".

כזכור בחודשים האחרונים, חשף רבה של ירושלים שורה שחחשדות על אי סדרים ביניהם העסקת מקורבים של יו"ר המועצה הדתית יהושע ישי ומזכיר אגף הכשרות דוד מלכה ועוד שורה של אי סדרים באגף הכשרות בהם משגיחים שלא מגיעים לעבודתם ובעיות נוספות.

במועצה הדתית מזכירים כי גם במודעות שיצאו לעצרת סליחות בירושלים עליהן התנוסס לוגו של המועצה הדתית 'הושפל' הרב אריה שטרן באופן מכוון לעומת הרב עמאר כאשר שמו ותאריו קיבלו בקושי מחצית משקיבל הרב עמאר.