מכבי ת"א פתחה את מסע המשחקים שלה בארה"ב במסגרת טורניר היורוליג-קלאסיק בניצחון על ארמני מילאנו 79-85 באולם היונייטד סנטר בשיקאגו.

הצהובים הובילו לאורך רוב שלבי המשחק, והפגינו יכולת שיכולה לעודד מאוד את האוהדים, שזוכרים לרעה את סיום העונה הקודמת ואובדן האליפות.

במהלך המשחק נערך טקס הוקרה לארבעה משחקני העבר של מכבי ת"א שנולדו בשיקגו - טל ברודי, קני בארלו,אנתוני פארקר ודיון תומאס. בארלו קיבל כבוד כפול, מאחר שלפני כן נערך טקס דומה לשחקני העבר של מילאנו - שגם בשורותיה שיחק בעבר.

טקס ההוקרה לשחקני העבר של מכבי ת"א
טקס ההוקרה לשחקני העבר של מכבי ת"אהאתר הרשמי של מכבי ת"א

גודס פתח בחמישייה עם רוצ'סטי, פרמאר, פניני, רנדל ואמבאקווה. הצהובים פתחו מבערים כבר בתחילת המשחק, ורצו 6-15, כשלנדסברג שחוזר לכושר, מסייע להגדלת ההפרש עוד, והרבע הראשון הסתיים ביתרון 11-29.

מילאנו עלתה לרבע השני מרוכזת יותר והחל לצמצם את הפער, בעיקר בזכות דקות טובות של רובי האמל. לקראת סוף המחצית, רוצ'סטי ואמבאקווה השתלטו על העניינים והצליחו להוריד את מכבי ביתרון 10 להפסקה, 29-39.

היכולת האיטלקית הטובה נמשכה גם ברבע השלישי, והפער צומצם עוד ועוד, כשהצהובים נשארים בתמונה בעיקר בזכות פארמר שסיים את המשחק עם כמעט טריפל דאבל, וויטור פבראני, במשחקו הטוב ביותר מאז הצטרף לקבוצה.

אבל כל זה לא עזר, ודווקא מילאן מצ'באן, לשעבר שחקנה של מכבי, היה אחד האחראים למהפך לקראת סוף הרבע השלישי, כשמילאנו עלתה ליתרון 57-55, והרבע הסתיים בשיוויון 63-63.

הצהובים לא ויתרו, ופתחו את הרבע האחרון עם מטווח שלשות, ונתנו את הטון עד סוף המשחק.

קלעו למכבי ת"א: רנדל 15 (6 אס'), אמבאקווה 15 (6 ריב'), לנדסברג 12, פבראני 11, בנדר 10, פניני 8, פארמר 7, (8 אס', 8 ריב'), אוחיון 4, רוצ'סטי 3 (7 אס').