זה לא ההפסד במשחק ההכנה האחרון רגע לפני פתיחת עונת 2015/16, זו בעיקר היכולת החלשה וכושרו הירוד של הסנטר הבכיר של הקבוצה, ויטור פבראני הברזילאי. 

רגע לפני פתיחת עונת המשחקים הרשמיים, בקבוצת הכדורסל של מכבי ת"א מתחזקים כשסיכמו לפני זמן קצר עם ארינזה אונואקו, הסנטר האמריקאי בעל עבר בליגה הטובה בעולם, ליגת ה-NBA. 

התל אביבים מחזיקים במאזן של שמונה ניצחונות במהלך משחקי ההכנה והפסד אחד בלבד, לארמאני מילאנו האיטלקית אמש במ"דיסון סקוור גארדן", אולמה של קבוצת הניו-יורק ניקס, אך לא ההפסד הזה הוא שהביא להחתמת הסנטר האמריקאי לפני זמן קצר. לא רק. 

גיא גודס מאמן הצהובים יכול לסמוך על חוליית הקו האחורי שלו, אך בכל הקשור לקו הקדמי של הצהובים מתל אביב גודס והצוות המקצועי חוששים. רנדל סובל מפציעות רבות, בנדר צעיר מדיי ופבראני לא מצליח להיכנס לכושר משחק. בניגוד לשנים עברו, במכבי הבינו כי אם יחכו לרגע האחרון, עשוי דבר זה להיות מאוחר מדיי ולכן החליטו שם על החתמת שחקן נוסף לחיזוק הקו הקדמי. 

לצהובים היו שני מועמדים על הפרק ולבסוף בחרו בסנטר האמריקאי ארינזה אונואקו בן ה-28 אשר מתנשא לגובה 2.06 מטרים, זאת מאחר שלשחקן האמריקאי יש ניסיון במשחקים ברמה הגבוהה, לאחר ששיחק במדי ניו אורלינס, קליבלנד ומינסוטה בליגה הטובה בעולם.

ההסכם בין השחקן לקבוצה הצהובה הינו לתקופה של שלושה חודשים בלבד, ובמידה שירשים, יוכלו הצהובים להאריך את חוזה השחקן תמורת 200 אלף דולרים נוספים.

אונואקו הוא ריבאונדר מצויין ובולט בייחוד בצד ההגנתי. בדיוק מה שהיה חסר לצהובים. האם זה יספיק לצהובים בכדי להגיע לשלבים המתקדמים באירופה?