לא עודד. רק אמר שזה מותר. יניב
לא עודד. רק אמר שזה מותר. יניבצילום: יונתן סנדל. פלאש 90

או שתחזירו מיד את הביטחון או שתחזירו את המפתחות.

עד הבוקר ישב הקבינט והחליט כלום. שום כלום. נאדה. אוויר חם. ואיזה דרמה עשיתם. כמה רוח. "ראש הממשלה יסע ישר מהשדה - ואיך שיינחת ישר לקריה. לבור!". "ראש הממשלה יכנס מיד את הקבינט". "יהיו החלטות דרמטיות".

כמה רוח עשיתם ובירת ישראל - ירושלים - בוערת בלי הפסקה.

גם אם לא כל רגע אנחנו שומעים דיווח, כמעט בכל רגע נזרקות אבנים, עפים בקבוקי תבערה, לוחמות ולוחמי מג"ב נמצאים במלחמה בבירת ישראל. בסכנת חיים ממש. הרכבת הקלה כבר לא מגיעה לתחנות האחרונות כי הטרור מנצח. הרבנים הורו לבני הישיבות לא להגיע לכותל כי זו סכנת חיים.

ואנחנו? שומעים רק על ההרוגים והפצועים בזמן שירושלים בוערת. אבל היא בוערת כל הזמן ובלי הפסקה. ומה עושה ראש הממשלה? מכנס את הקבינט כדי "להקים ועדה" שתזרז את הריסות הבתים. ומה החליט הקבינט?

בלה-בלה-בלה ו"להקים" ועדה שתבדוק איך "לקדם" את הריסת הבתים או איזה קשקוש אחר. תגידו אתם חושבים שאנחנו אידיוטים? ראש הממשלה מצלם את עצמו לראיון סלפי ושואל את עצמו "שאלות קשות" ועונה לעצמו ומעלה סרטון ביוטיוב.

למה שראש הממשלה יבוא לטלוויזיה להתראיין? אם היו בחירות הוא היה רץ לטלוויזיה ומסביר לנו שרק הוא ישמור על הביטחון. אבל עכשיו אין בחירות אז למה שראש הממשלה ייתן למישהו דין וחשבון כשירושלים בוערת בלי הפסקה.

ומה עושים השרים? מפגינים נגד הממשלה שבה הם יושבים. מפרשנים בתקשורת ומעלים סטטוסים בפייסבוק. ומקשקשים את עצמם לדעת. הזייה. פשוט הזייה.

השרים מפגינים נגד הממשלה שהם יושבים בה. למה? כי אין לשרים פתרונות לזה שירושלים בוערת בלי הפסקה אז הם מפילים את התיק על ראש הממשלה ובעצם "מפגינים נגדו".

תגידו, אתם חושבים שאנחנו מטומטמים? לפני חצי שנה נבחרתם ברוב סוחף לנהל את המדינה. אמרתם שרק אתם יודעים איך לשמור על הביטחון. שרק אתם תשמרו על ירושלים. אז אין ביטחון וירושלים בוערת בלי הפסקה.

עכשיו השאלה היא אם אתם יודעים מה לעשות. כי אנחנו לא מטומטמים. ובטרור לא מטפלים באמצעות "הקמת ועדה" שתבדוק איך מזרזים הריסת בתים. או שאתם יודעים איך להחזיר את הביטחון, או שתחזירו את המפתחות.

אהה. בעצם אתם יכולים להאשים את רבין. רק שאנחנו לא מטומטמים וזוכרים ש-20 שנה שהוא כבר בקבר. או את פרס. שחילק להם רובים. רק שאנחנו לא מטומטמים וזוכרים שזה היה לפני 23 שנה ולכן פרס הפסיד בבחירות.

או שתאשימו את "הסמול". תמיד אפשר. או את הכלב שאכל את השיעורים. אז זהו. אנחנו לא מטומטמים. או שתחזירו את הביטחון או שתחזירו את המפתחות. נגמרו התירוצים. וגם הסמולנים. אתם עכשיו לבד, האחראים. לזה שירושלים בוערת בלי הפסקה.