איתמר שמעוני. לא יקרה כלום אם ידחו
איתמר שמעוני. לא יקרה כלום אם ידחוצילום: פלאש 90

המצב הביטחוני בארץ הולך ומחמיר ומתחיל לפגוע גם בתחום הספורטיבי.

בעוד בהתאחדות לכדורגל חוששים מכמות דלה של אוהדים שיגיעו למשחק הכדורגל של נבחרת ישראל מול נבחרת קפריסין במוצאי השבת הקרובה, יש קבוצות שמשחקן נדחה בעקבות המצב.

מדובר על קבוצות יהודיות וערביות מהליגות הנמוכות, שהיו אמורים לקיים משחק ביניהן היום (שישי).

בליגה ג' דרום, משחק הכדורגל בין מ.כ אשקלון לצעירי אלמחדי נדחה, זאת לאחר שהבוקר בדימונה אחד מהפצועים היה קרוב משפחה של מספר שחקנים בקבוצת אלמחדי. 

איתמר שמעוני, ראש עיריית אשקלון סיפר כי פנה גם בבקשה לדחיית משחקה של הקבוצה הבכירה בעיר אשקלון, הפועל, מול אחי נצרת במסגרת הליגה הלאומית. שמעוני פנה בתחילה אל יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני, וזה הפנה את שמעוני אל המשטרה. 

לדברי שמעוני, "לא יקרה כלום אם המשחק יידחה. הרוחות לוהטות, אוהדים רבים יגיעו. לא יקרה כלום אם נמתין כמה ימים".

בינתיים במנהלת הליגה החליטו יחד עם משטרת ישראל על קיום משחק הכדורגל בין אחי נצרת לאשקלון, ובמנהלת אמרו כי "אין שום מניעה לקיים את המשחק בין השתיים. משטרת ישראל לא רואה בעיה בקיום המשחק".

משחק נוסף בליגה הלאומית שנמצא בסימן שאלה הוא משחקה של מכבי יבנה מול בני לוד, אך נראה שגם הוא יתקיים כסדרו.

משחק שכן נדחה בליגות הנמוכות הוא משחק הדרבי בין הפועל רהט לצעירי רהט, במסגרת ליגה ב' דרום. במרחב נגב שבמשטרת ישראל הוחלט על דחיית המשחק למרות שהוא בין שתי קבוצות מהמגזר הבדואי, אך מקום המשחק הינו בסמוך למסגד ממנו אמורה לצאת הפגנה בהמשך היום ובמשטרה ואף בקבוצות חוששים מזליגה של ההפגנה אל תוך תחומי המגרש.

ברהט אמרו, "רוצים לחזור להתעסק רק בכדורגל".