הכנס של הפועל ת"א, היום
הכנס של הפועל ת"א, היוםצילום: האתר הרשמי של הפועל ת"א

במכללה למינהל בראשל״צ התקיים היום כנס משותף להנהלת המועדון ולחברי עמותת האדומים במסגרתו הוצגו הנתונים הכלכליים לתקציב הפועל ת״א לעונה הקרובה והמצב הפיננסי של המועדון.

בכנס נכחו הבעלים אמיר כבירי, היו"ר בארי בן זאב, המנכ"ל ניר ענבר, סמנכ"ל הכספים, תומר נשר, יו"ר העמותה אסף וולף ומנכ"ל מחלקת הנוער, שרון זהביאן.

חברי העמותה שאלו את כבירי לגבי מצבו הפיננסי של המועדון, ומהנתונים שהציג סמנכ"ל הכספים עלה כי גירעון הקבוצה עומד היום על 21 מיליוני שקלים. עם זאת הבהירו בקבוצה כי הוא עתיד להצטצמם בחמישים אחוזים עד סוף העונה, ועלייה לאירופה בסיומה, תצמצמם אותו עוד יותר.

כבירי גם עשה מעשה נדיר בכדורגל הישראלי כשחשף את התנהלותה הכלכלית של הקבוצה לפרטי פרטים בצורה שקופה, כשכל חבר עמותה היה יכול להסתכל ולבדוק את הנושא לעומק.

בתום הסקירה הכלכלית בנושא תקציב המועדון כיום והתחזית הכלכלית לעתיד, שהוצגו על ידי תומר נשר, הציג ניר ענבר את התוכניות הניהוליות והמקצועיות ארוכות הטווח של הפועל ת"א ופירט בתהליכים שמתקיימים במועדון בכל נושא המעטפת המקצועית

אמיר כבירי אמר בתום הכינוס כי "לכנס הזה ישנה בעיני חשיבות עליונה בכל הנוגע לשיתוף ויידוע האוהדים והעמותה בתהליכים המתקיימים ומצב המועדון".

"חשוב לנו לשמוע וגם להשמיע באופן פתוח את דעתם של האוהדים שהם השותפים הכי גדולים בבעלות על המועדון.  זה כנס ייחודי מאוד בנוף הכדורגל המקומי ואנחנו נערוך מפגשים כאלו באופן קבוע". 

יו״ר עמותת ״האדומים״, אסף וולף אמר במהלך הכנס: ״לאורך השנים האחרונות ראינו כולנו שהעמותה היא הגוף היחיד שבאמת יכול לייצג אותנו האוהדים ולדאוג שהנכס שלנו – המועדון שכולנו אוהבים – יהיה מקום בריא ומצליח".