חזקים ביחד
חזקים ביחדצילום: המועצה הציונית בישראל

עשרות חברי המועצה הציונית בישראל יצאו אתמול (חמישי) והיום לכ-30 נקודות ברחבי הארץ, וחילקו לעוברים והשבים סרטים בצבעי כחול ולבן וסטיקרים לרכבים תחת הכותרת 'ביחד ננצח'.

ראש המחלקה לפעילות בישראל ולמאבק באנטישמיות בהסתדרות הציונית העולמית, יעקב חגואל, אמר כי "אנו מחזקים את ידי כוחות הביטחון וחיילי צה"ל העומדים על המשמר בכל רחבי הארץ, ופועלים יומם ולילה על מנת לשמור על ביטחוננו.

"אני קורא למנהיגי העולם הערבי לעצור את מחול השדים הרצחני ולגנות כל פעילות טרור כזו או אחרת הפוגעת באזרחים חפים מפשע", הוסיף חגואל.

נקודות החלוקה התרכזו בצמתים מרכזיים בערים: קרית ביאליק, חצור הגלילית, אריאל, דימונה, יוקנעם, קרית מוצקין, טירת הכרמל, יוקנעם, עפולה, אור עקיבא, נצרת עילית, עכו, הרצליה, כפר סבא, פתח תקווה, אלקנה, קרני שומרון, בית אל, מעלה אדומים, בקעת הירדן, בית שמש, רחובות, מועצה אזורית חבל יבנה, קרית מלאכי, אשדוד, אשקלון, שדרות, ירושלים, נס ציונה ומזכרת בתיה.

צילום: המועצה הציונית בישראל

מנכ"ל המועצה הציונית בישראל, יגאל ברנד, אמר כי "בחודש האחרון ניצבת מדינת ישראל תחת טרור אלים ורדיקלי, במהלכו נטבחים המוני העם היהודי על לא עוול.

"אזרחים רבים חוששים להמשיך לתפקד כשגרה, ונאלצים לחיות תחת אימה מתמדת על אורח חייהם וחיי קרוביהם. אל לנו לתת למפגעים להמשיך ולפגוע בנו ובאורח חיינו, עלינו להמשיך יחד בתקווה ובאמונה כי כוחנו באחדותנו", אמר ברנד.

​​