חברת סאנדיסק ישראל נבחרה לקבל את ״אות מגן שר הרווחה והשירותים החברתיים למתנדבים מצטיינים״.

החברה, העוסקת בפיתוח פתרונות מבוססי אחסון פלאש, הינה המעסיק היחיד שזכה באות לצד שתי עמותות ותשעה אזרחים מתנדבים. טקס הענקת הפרס נערך במוזיאון ארץ ישראל במעמד שר הרווחה חיים כץ.

האות הוענק לסאנדיסק על היותה מעסיק מתנדב מצטיין מבין מאות ארגונים מעסיקים שהתמודדו על קבלת האות. בשלושת מרכזי סאנדיסק ישראל (כפר סבא, תפן ועומר) מושקעים מאמצים רבים לאורך כל השנה בהתנדבות בקהילה.

סיכומי הפעילות החברתית לשנת 2014 שערכה סאנדיסק מגלים כי 99% מעובדי החברה ומנהליה השתתפו בפעילות קהילתית לפחות פעם אחת, השקיעו מעל 4,200 שעות התנדבות למען הקהילה ועמדו מאחורי כ-1.8 מיליון שקלים שנתרמו למגוון עמותות.

בטקס נכחו גם חברי הוועדה לבחירת המתנדבים המצטיינים, ביניהם מנכ"ל התעשייה האווירית לשעבר משה קרת, כלת פרס ישראל ונשיאת המכללה החרדית עדינה בר-שלום, יו"ר זק"א יהודה משי זהב ומעצבי דעת קהל נוספים.

"נושא האחריות והמחוייבות החברתית הוא חלק בלתי נפרד מ'תעודת הזהות' העסקית שלנו", אמר שחר בר-אור, מנכ"ל סאנדיסק ישראל. "כאחד המעסיקים המובילים בהייטק הישראלי, אנחנו פועלים לממש את האחריות הזו באופן יומיומי ובתחומים רבים כמו STEM, גיוון בתעסוקה, נוער בסיכון, קשישים וניצולי שואה, מפעלי הזנה ועוד".

השר כץ אמר בטקס כי "מדינת ישראל רוויה באתגרים חברתיים ולתרומתם של חברת סאנדיסק ומתנדבים נוספים שעושים לילות כימים למען האחר, יש השלכה ישירה על חוסן החברה הישראלית". הוא הדגיש: "אני מודה להם ומברך אותם על שבחרו בנתינה כדרך חיים".