להציל את אלוף PC

חמש החברות המובילות את שוק המחשוב מבוסס Windows יוצאות למאבק כדי לקדם חזרה את מכירות מחשבי ה-PC.

דורון רותם שני , ח' בחשון תשע"ו

שולחן העבודה החדש של Windows 10
שולחן העבודה החדש של Windows 10
מיקרוסופט

הדוחות האחרונים על מכירות מחשבי ה-PC ממשיכים להיות קשים. על הרקע הזה, ולקראת עונת החגים הנוצרית, הודיעו חמש החברות המובילות הפועלות בתחום על קמפיין חדש לקידום המכירות של מחשבי ה-PC.

מדובר בחמש החברות שמובילות את המחשוב המבוסס על Windows של מיקרוסופט, והיא אחת מהחמש. השאר הן אינטל, לנובו, HP ודל, שלכל אחת מהן יש כמובן אינטרסים מעט שונים. מיקרוסופט רוצה לקדם את מכירות מערכת ההפעלה החדשה שלה, אינטל רוצה למכור מעבדים, והשאר רוצות להגדיל את מכירות המכשירים שהן מייצרות.

תחת הכותרת !?PC Does Whaaat מדגישות החברות את היכולות המשופרות של המחשבים של ימינו, בעיקר מחשבים ניידים. ההערכה היא שכיום קיימים בשוק כמה מליוני מחשבים בני חמש ומעלה, אם לא יותר, והחברות רוצות לעודד את בעליהם לבצע כבר שדרוג.

החברות גם הקימו אתר אינטרנט, pcdoeswhat.com, בו יוכלו הרוכשים הפוטנציאליים למצוא קישורים לחומרים, מידע וכן קישורים למחשבים של החברות שכבר מוצעים למכירה.

"אנשים קונים התקנים משולבים הכוללים את מערכת ההפעלה, מעבדים ומארזים. עם חדשנות משמעותית וחסרת תקדים בקטגוריית המחשבים האישיים, רק הגיוני שנספר את הסיפור יחדיו", אמר סטיבן פאנד מנהל שיווק ראשי של אינטל.

"עם Windows 10, המחשב האישי המודרני מציע עידן חדש של חדשנות. לכן ראוי שהשחקנים העיקריים בתעשייה ישלבו כוחות בקמפיין אחד שיגביר את המודעות לחומרה ולתוכנה החדשניות המניעות את השינוי", אמר כריס קפוסלה, סגן נשיא בכיר ומנהל השיווק הראשי של מיקרוסופט.


הצעות והערות ניתן לשלוח לדואר אלקטרוני: computers@inn.co.il