ברקוביץ' הצעיר. הכל נשאר במשפחה
ברקוביץ' הצעיר. הכל נשאר במשפחהצילום: מנהלת הליגה

ווינר מבטן ומלידה. בתום משחק דרמטי ומותח, גברה עירוני נהריה על מכבי אשדוד/באר טוביה בתוצאה 77:74, בזכות יכולת מופלאה של ניב ברקוביץ' שקלע 13 נקודות במאני-טיים וסחף את נהריה לניצחון ראשון העונה בליגת ווינר סל. ווינריות מסתבר, היא תכונה שעוברת במשפחה.

דווקא המארחים מאשדוד הם אלה שפתחו את המשחק היטב כשחמש נקודות של אור סולומון הצעיר והמוכשר שעלה בחמישיה ושלשה של סוואן העניקו לאשדוד יתרון 6:12 לאחר חמש דקות של משחק. אשדוד שמרה על היתרון עד סוף הרבע כשאל סולומון מצטרף דיאנטה גארט עם 9 נק' ברבע, כולל סל על הבאזר והמקומיים ירדו בתום עשר דקות של משחק עם יתרון, 15:23.


את הרבע השני פתחה נהריה מצויין כשרצה 7:0 וקיזזה את ההפרש לכדי נקודה אחת בלבד וכמעט שהשוותה את התוצאה, אך דיאנטה גארט שמר את ההובלה אצל האשדודים. קמרון קלארק קלע 6 נקודות רצופות שהעלו לראשונה את נהריה לעמדת ההובלה, יחד עם 4 נקודות של אנתוני פישר נהריה ירדה אל ההפסקה ביתרון 9 נקודות, 46:35.


בפתיחת הרבע השלישי היה נראה שנהריה תישאר בעמדת ההובלה לאורך זמן רב כשצמד הישראלים שלה, ברקוביץ' ואסנטי הגדילו את ההפרש ל-13 נקודות, 57:44, ארבע דקות לסיום הרבע, אבל צ'רלס תומאס האשדודי התעורר לחיים ובעזרת 10 נקודות רצופות הוריד את ההפרש ל-3 בלבד, דקה וחצי לסיום הרבע.


הלחץ נתן את אותותיו בנהריה כשמאמנה, אלפסי, ספג עבירה טכנית לאחר דין ודברים עם צוות השיפוט, ואל הרבע האחרון ירדה נהריה ביתרון מזערי, 59:57.


ריצ'רד הוואל מנהריה, זר שעוד עתיד לעשות פה קריירה יפה, אסף מספר כדורים חוזרים אותם תירגם יחד עם חבריו לקבוצה ליתרון 6 נקודות לזכות נהריה, אך האשדודים לא יכלו לוותר באולמם הביתי וצימקו את ההפרש ל-2 נקודות בלבד, 68:66, ארבע דקות לסיום המשחק.


שוב הוואל העלה את נהריה חזרה ליתרון 4 נקודות, אבל סוואן המצויין קלע שלשה גדולה וסחט גם עבירה שקבעה שיוויון.

המשחק הלך למלחמה בין הוואל וסוואן, ואז משום מקום הגיח לו ברקוביץ' הצעיר כש-28 שניות לסיום המשחק קלע סל מכריע שקבע 74:71 לנהריה ומנגד סוואן החטיא שלשה גורלית ששלחה את נהריה לחגוג ניצחון ראשון לעונה עם 77:74 בסיום לזכות נהריה.


אשדוד של צביקה שרף עם שתי הפסדים בשני משחקים, למרות יכולת לא רעה כלל.