ח"כ אורן חזן
ח"כ אורן חזןצילום: הדס פרוש, פלאש 90

סגן יו"ר הכנסת ח"כ אורן חזן (הליכוד) מוחה על כך שח"כ אחמד טיבי ממשיך לנהל את ישיבות המליאה כסגן יו"ר הכנסת, אך אותו עצמו השהו מהתפקיד בעקבות הפרסומים על עברו הבעייתי לכאורה.

בשיחה עם ערוץ 7 התייחס חזן למה שאירע השבוע בכנסת, כאשר ח"כ טיבי הוריד מהדוכן את שר הקליטה זאב אלקין. "השר אלקין הציג את האמת הכואבת והנכונה בפנים של אחמד טיבי שבחר להוריד אותו מהדוכן בבושת פנים שאין לה אח ורע.

"כנסת ישראל אמורה לפקח על פעילות הממשלה ולא להשפיל חברי ממשלה. לא ייתכן שסגן יו"ר הכנסת שמנהל את הישיבה יסתום פיות ויעז להגיד שהוא כאן הריבון".

ח"כ חזן סבור שהכנסת צריכה לחזור לדרך ההיגיון, כלשונו. "סגן יו"ר כנסת שמסית נגד המדינה, מנהל ישיבה ומוריד שר בממשלה וסותם את פיו מנהל ישיבות בכנסת ישראל, וסגן יו"ר כנסת אחר, שהוא קצין בחיל האוויר, דור שני בכנסת ממשפחה ליכודית שורשית, מושהה מניהול הישיבות בגלל ההסתה של התקשורת נגדו. איבדנו את ההיגיון".

לדבריו הח"כים הערבים מפעילים טרור מתוך הכנסת, "אחמד טיבי לא מייצג את ציבור שולחיו, ערביי ישראל, הוא מייצג את הפלשתינאים ואת אויבנו, הם יודעים לנצל את הכלים שיש בידם כחברי כנסת, כך עושה זחאלקה טרוריסט המילים וזועבי בפרשת המרמרה, אין להם אח ורע בטרור המילולי".