אבישי הרץ, אחיו של אוהד שנפצע במאבק עם מחבל

אבישי הרץ, אחיו של אוהד שנפצע באורח בינוני בפיגוע הדקירה שאירע הערב (ראשון) בצומת אריאל, מספר כי אחיו הלומד בישיבת אלון מורה נאבק עם המחבל שהתנפל עליו.

"אוהד יצא בצהריים מהבית של ההורים בפתח תקווה בדרך לישיבת אלון מורה", סיפר האח אבישי בבית החולים, ''בסביבות השעה חמש הוא הגיע לטרמפיאדה בצומת אריאל, ירד מהאוטובוס וזיהה בחור חשוד עם חזות ערבית שעומד בטרמפיאדה".

אוהד ביקש מהערבי להתקדם כמה עשרות מטרים קדימה, לתחנת האוטובוס של הפועלים הערבים. ''הבחור התקדם כמה צעדים, אוהד שנושא אקדח הבין שבחור חשוד ואיך שהוא עושה כמה צעדים הבחור התנפל על אוהד, נותן לו בעיטה ומוריד אותו לרצפה.

"אוהד נאבק בו, הבחור הוציא את הסכין והתחיל לדקור את אוהד כמה פעמים תוך כדי מאבק. אוהד הצליח להדוף אותו מעליו אך הבחור הבין שאוהד מתכוון לירות בו ולכן ברח לכיוון המטעים של הזיתים. אוהד ניסע לרדוף אחריו אך הבין שהוא באובדן דם אז המתין במקום עד שיגיע חילוץ", תיאר אבישי.

האח סיפר כי אוהד בהכרה מלאה, כאשר רוב הפגיעות שלו הן שטחיות. ''יש לו חתך משמעותי בפנים ועוד שני חתכים ביד ובבטן ועוד דקירה רצינית בחזה שחדרה לו לריאה ופגעה בו ברקמות אבל הוא בסדר ובהכרה מלאה. אנחנו מקווים מאוד שהוא יהיה בריא ויצא מזה''.

כוחות גדולים של צה''ל ניהלו מרדף אחר המחבל שנמלט מהזירה ותפסו אותו כעבור מספר שעות. המחבל בן ה-26, תושב הכפר ביתא הסמוך לשכם, אינו מוכר לכוחות הביטחון. בחקירה ראשונית בשטח קשר עצמו לאירוע. הוא הועבר לחקירת השב"כ.