ר' מועצת בית אל שי אלון מבקר את תהל בת ה-3

ראש המועצה המקומית בית אל, שי אלון, ביקר היום (ראשון) בבית החולים הדסה עין כרם את תהל סופר, הילדה בת ה-3 שנפצעה ביום שישי האחרון באורח בינוני מבקבוק תבערה שהושלך לעבר רכב המשפחה שהיתה בדרכה ליישוב בית אל.

"ביקרתי היום את תהל בת ה-3 שקיבלה את חיה במתנה", אמר אלון לאחר מכן. "לתושבים שלנו צריך להצדיע, אצלנו אין גל טרור כי האבן ובקבוקי התבערה הם דבר שבשגרה''. הוא הדגיש כי ההנהגה בירושלים חייבת לקבל החלטות קשות במלחמה נגד הטרור ולהחזיר את ההתרעה לישראל.

משפחת סופר מתגוררת ביישוב ניצן ונסעה ביום שישי לבית אל כדי לשהות שם בשבת עם שאר בני המשפחה. שי אלון התייחס גם לדבריה של סיגל סופר, אמה של תהל, שהבטיחה לשוב ולהגיע לבית אל למרות החוויה הקשה. "זה מאוד מחזק ויש להצדיע שלהם. סיגל היא כמו לביאה שמגינה על ילדיה ולמרות הטרור שחוותה בגוש קטיף היא מגיעה לבית אל והם מאמינים שיש להם שליחות בעולם".

''היום כולם יודעים שטרור מגיע לכל מקום", הדגיש ראש המועצה והבהיר "אני תמיד אופטימי, יש אמונה והאמונה הזאת תנצח. כל הזמן אנחנו משוחחים עם גורמי ביטחון וממשלה ונותנים להם את הגיבוי לעשות מה שצריך. אני מצדיע לתושבי בית אל ולתושבי יהודה ושומרון. נמשיך לגדל את הילדים שלנו כאן כי אין לנו ארץ אחרת''.