חברת MMD ישראל, המפיצה המורשית של מותגי מסכי פיליפס ו-AOC, חשפה דור חדש של מסכי מחשב לשנת 2016. בהכרזה הוצגו כ-15 דגמים חדשים של מסכי מחשב שמיועדים למגוון רחב של יישומים וסוגי משתמשים: מסכי קצה עליון לאנשי מקצוע, מסכי איכות לבית ולמשרד, מסכי משחק ועוד.

"מסכי דור 2016 של פיליפס ו-AOC משקפים קפיצת מדרגה בתחומים מרכזיים כמו: ביצועים, איכויות צבע, עיצוב וארגונומיה, קישוריות, התאמה מדויקת לסוגי משתמשים ולאפליקציות ושלל תכונות חדישות נוספות. היכולות הללו הופכות את המסכים למרכיב חשוב ומרכזי בחוויית המשתמש ואיכותה", אמר עומרי לוין, מנהל השיווק של MMD בארץ.

MMD נחשבת לחברה המובילה כיום בישראל בתחום המסכים. נתח השוק המשולב של AOC ופיליפס עומד על כ-22.3%, נכון לרבעון השני של 2015. היא מובילה לפני דל, BenQ וסמסונג. ב-2014 נמכרו בארץ כ-350,000 מסכי מחשב. השוק הישראלי צומח, וזאת בניגוד לעולם בו יש ירידה במכירות בהתאם לירידה של מכירות מחשבי ה-PC.

בין המסכים הבולטים שהוצגו ניתן לציין מסך 27 אינץ' של פיליפס ברזולוציה של 5K, מהמסכים הראשונים בעולם להציע רזולוציה הזו - כמות הפיקסלים הכוללת בו גדולה פי ארבע לעומת מסכי QHD. כן הציגה החברה מסך קעור של פיליפס בגודל 34 אינץ' ביחס היבט של 21:9 וברזולוציה של 3440x1440 פיקסלים - מסך זה מציע תמיכה ב-99% מסקאלת הצבעים sRGB כדי להבטיח שהצבעים יישארו אמיתיים בכל רחבי המסך, ובכל היישומים בהם משתמשים. כמו כן הציגה החברה, תחת המותג AOC, את המסך הראשון בעולם בגודל חדש של 25 אינץ' ברזולוציה של 2560x1440 פיקסלים.

בין מגוון המסכים ניתן למצוא גם מספר מסכים שמציעים רזולוציית 4K וכן רמות שונות של עיצובים, כולל מסכים עם מסגרת בגודל מזערי במיוחד. כן שילבה החברה בחלק מהמסכים טכנולוגיה שמיועדת להפחית את האור הכחול המוקרן מהמסך לעיני המשתמש, אור שלאורך זמן יכול לגרום לפגיעה בראייה.