האם משחקה של קבוצת הכדורסל מכבי ת"א ביום חמישי הקרוב מול דינמו ססארי במסגרת היורוליג, תהיה משחקו האחרון של גיא גודס על הקווים? כנראה שכן, כשבליטא מדווחים היום (רביעי) כי ראשי ההנהלה הצהובה גיששו אצל מאמן נבחרת ליטא יונאס קזלאוסקאס.

כזכור, עוד לפני ההפסד להפועל ירושלים במשחק הליגה האחרון, מעמדו של גיא גודס בתפקיד מאמן הצהובים מתל אביב היה מעורער זאת בשל שני הפסדים רצופים בפתיחת עונת היורוליג. ההפסד המשפיל לאדומים מירושלים היה גולת הכותרת, ורק חילוקי דעות בהנהלת הצהובים על זהות המאמן דחו את פיטוריו כבר בסיום המשחק של גודס.

קזלאוסקס מוערך מאוד בקרב גורמים בכדורסל העולמי, כשרק לאחרונה הוביל את נבחרת ליטא באליפות העולם בכדורסל, היורובאסקט, למעמד הגמר, בניגוד לכל הציפיות. אגב, בגמר הפסידה ליטא לנבחרת ספרד, אך לכל הדעות נחשב הישג זה של נבחרת ליטא להישג גדול. 

קזלאוסקס אימן בעברו מספר קבוצות ביבשת, כשהבולטות שבהן הן אולימפיאקוס וצסק"א מוסקבה, וגם שם הגיע להישגים לא רעים.

אם אכן ימונה למאמן, יהיה זה רק לאחר משחקה של מכבי תל אביב מול דינמו ססארי האיטלקית במסגרת היורוליג מחר. במדי ססארי משחקים שלושה שחקנים ששיחקו בעברם במדים הצהובים של מכבי, מרקז היינס, ג'ו אלכסנדר ודייויד לוגאן. 

מנגד, מכבי וגודס ייהנו משירותיהם של בריאן רנדל שחוזר מפציעה ואייק אופייבו שקיבל את האישור לשחק. האם גודס ינצח כשהוא עם הגב אל הקיר, והאם זה בכלל יספיק לו בכדי להישאר בתפקיד המאמן הראשי? נראה שגורלו נחרץ כבר.  

קזלאוסקאס מצידו לא הכחיש לגמרי את הפניה כשאמר כי נכון לעכשיו הוא אינו יכול להגיב על כך.