בשנה שעברה אחד התסמינים הגדולים שהיה לרועץ עבור הקבוצה הצהובה מתל אביב היה הרבע השלישי. הערב (ראשון), שוב היה זה הרבע השלישי, אך הפעם זה היה לטובתם של השחקנים המכבים מתל אביב. 

רבע אחד גדול במיוחד בהגנה עזר לצהובים לצאת מהאולם הביתי בחולון עם ניצחון קשה, 81:73 על הפועל חולון המקומית, ניצחון שנותן דחיפה גדולה ובעיקר אוויר לנשימה עבור גיא גודס ושחקניו. 

הצהובים עלו אל המשחק הערב כשלמרות הניצחון על דינמו ססארי האיטלקית במסגרת היורוליג, הם עדיין לא מרשימים העונה ורחוקים מלעמוד בציפיות מהם, בלשון המעטה.
באולם ביתי כמו היכל הטוטו בחולון, אולם בו לא הפסידה הקבוצה המקומית עדיין העונה, לצהובים היה צפוי להיות קושי רב, וזה אכן היה.

חולון פתחה טוב יותר את המשחק כשכבר בפתיחה הובילה 6:11. רנדל ולנדסברג שוב היו שם עבור הצהובים, בדומה למשחק הניצחון הראשון ביורוליג ביום חמישי האחרון, ויחד הפכו את התוצאה ליתרון. בתום 10 דקות של משחק הובילו המכבים, 21:17.

הצהובים מתל אביב המשיכו לתת את הטון גם בפתיחת הרבע השני כשיבזורי עם שלשה הגדיל את היתרון לכדי 7 נקודות, אך חולון שהציגה את שני השחקנים הזרים המצויינים שלה כריס רייט ו-וויל קילבורן נשארה צמודה. 
שלשה ענקית של דודו שמריז, שחקן ישראלי צעיר ומבטיח שכדאי לעקוב אחריו, הקפיצה את 5,000 יושבי ההיכל בחולון והסגולים קבעו מהפך.
ממש על הבאזר למחצית לנדסברג ואוחיון, שניים שכבר הוכיחו את עצמם במדים הצהובים, קלעו סלים חשובים שקבעו 39:38 לתל אביבים.

כאמור, הרבע השלישי היה הצגה של ממש בצד הצהוב, בעיקר בזה ההגנתי. 4 וחצי דקות לא קלעה חולון ולו סל אחד, ומכבי ניצלה זאת בכדי לפתוח פער של ממש.  פרמאר, רנדל ואמבקווה להטו והגדילו את ההפרש ל-10 נקודות, 55:45, 2 דקות לסיום הרבע השלישי. 

אייק אופייבו, שחקן רכש נוסף של הצהובים בעונה שרק החלה, עם שלשה גדולה הוריד את שתי הקבוצות לרבע האחרון והמכריע כשלוח התוצאות מראה 60:50 לזכות מכבי. 

היתרון עוד הלך וגדל כשהצהובים מציגים משחק הגנה לא רע בכלל בראשותו של רנדל וגם בהתקפה היו תכליתיים ביותר. היתרון צמח לכדי 18 נקודות הפרש, אבל חולון לא אמרה נואש. 

קילבורן היה כמעט בלתי ניתן לעצירה ורק בריאן רנדל היה טוב ממנו על הפרקט. זה נגמר עם ניצחון ראשון של הצהובים בליגה הישראלית לאחר ההפסד לירושלים, ואולי כזה שירגיע מעט את הרוחות הסוערות בקבוצה סביב תפקודם של השחקנים והמאמן גודס. 

בסיום, 81:73 משכנע לגודס ושחקניו שנשארים צמודים לירושלמים, והפסד ביתי ראשון לחולוניה העונה.

לחולון: קילבורן 26 (8 ריב'), רייט 12, רוזפלט 9 (10 ריב'), שמריז 6, שולמן 6, מוזר 5, יזרעאלי 4, סמית' 3, ספיר 2.
למכבי ת"א: לנדסברג 21, פארמר 16, רנדל 15, רוצ'סטי 8, אוחיון 6, אמבקווה 5, אופייבו 5, יבזורי 3, סמית' 2.