פבראני. בדרך החוצה ממכבי
פבראני. בדרך החוצה ממכביצילום: רויטרס

מחר (חמישי) תעלה מכבי תל אביב לאחד ממשחקיה הקריטיים ביותר בעונה שרק עכשיו החלה. יהיה זה כשתשחק מול באמברג הגרמנית במסגרת המחזור הרביעי ביורוליג. 

הצהובים יעלו למשחק מחר כשהם במאזן שלילי של שני הפסדים וניצחון אחד שהושג רק בשבוע שעבר, באולמם הביתי שבתל אביב, מול יריבה חלשה בדמות דינמו ססארי האיטלקית. 

נראה שגיא גודס, שמעמדו בקבוצה עדיין לא התייצב, החליט לקחת את ההגה לידיים ולהפסיק להיכנע לתכתיבים שהכריחו עבורו ראשי הקבוצה מלמעלה. כך יצא שדראגן בנדר הקרואטי הצעיר לא נכלל כלל בסגל הקבוצה בשני המשחקים האחרונים, מול ססארי ומול חולון בליגה הישראלית.

מי שעוד לא שותף כלל במשחקים האחרונים של הקבוצה, הוא ויטור פבראני. הסנטר הברזילאי שהגיע לקבוצה כבר במהלך הפגרה כשהוא בכושר ירוד ולאחר זמן רב שלא שיחק כלל בשל פציעה קשה ממנה הוא סבל, לא מצליח להיכנס לכושר משחק ובדקות המעטות שקיבל היה רחוק מלהציג את מה שציפו ממנו.

בעוד שלליגה הישראלית לא רשמו הצהובים כלל את הסנטר הברזילאי, במסגרת היורוליג הסנטר אמנם רשום אך לא שותף כלל במשחקנים האחרונים, זאת לאור יכולותיו. במכבי חיכו עם שחרורו של הסנטר, כששם מאמינים כי כשיחלים מהפציעה ויחזור לכושר משחק יהיה מועיל לקבוצה, אך כאמור גיא גודס החליט שנמאס לו וכעת עומד על הרגליים האחוריות בכדי לשחרר את השחקן.

אם למשחק מול ססארי הסנטר לא התלבש, הפעם, למשחק מול באמברג הגרמנית הוא אפילו לא טס עם חבריו לקבוצה. במכבי יש מי שאומרים כי כל מה שנשאר כעת הוא רק להגיע להסדר עם הסוכן של השחקן ואיתו, וזהו עניין של ימים עד שהסנטר יהיה כבר על המטוס לכיוון אחד, רחוק ממכבי.