גיא לוי (משמאל) עם וואליד באדיר.
גיא לוי (משמאל) עם וואליד באדיר.צילום: הפועל ת"א

המאמן החדש של הפועל ת"א, גיא לוי, הגיע הבוקר בפעם הראשונה למתחם האימונים והשתתף באימון הקבוצה, למרות שמחר עדיין ידריך את הקבוצה וואליד באדיר.

הוא פנה לאוהדי הקבוצה וביקש להבהיר התבטאויות קודמות שלו. כזכור, במהלך כהונתו כמאמן בית"ר ירושלים בעונה שעברה, צוטט לוי כאומר בנוגע לצירוף שחקן ערבי לקבוצה: "אני גם לא אמצא אף שחקן מהמגזר הערבי שירצה לבוא. גם אם היה שחקן שמתאים לי מבחינה מקצועית, לא הייתי מביא אותו כי זה היה יוצר מתיחויות מיותרות. היה נגרם נזק לכולם".

לוי סיפר: "עם חתימתי, קיבלתי המון איחולי הצלחה וברכות מאוהדי הפועל ת"א, שמתחילת העונה נמצאים תמיד מאחורי הקבוצה ודוחפים את השחקנים בבלומפילד ובמשחק החוץ, היו גם אוהדים שביקשו שאבהיר מספר דברים וברצוני לכבד את בקשתם".

"גדלתי בבית ליברלי ופתוח וכך חונכתי", כותב לוי לאוהדים ומוסיף: "מעולם לא ייחסתי חשיבות למוצא גזע או דת, שהרי כל בני האדם שווים, תמיד. צר לי שבשל הוצאת דברים מהקשרם נותר לגביי רושם מוטעה מאותו ראיון שחבל בכלל שהתקיים. מבחינתי שכן הדברים לחלוטין לא משקפים אותי ורחוקים מתפיסות עולמי ועל כך אני מתנצל".

"במסגרת הקבוצות שאימנתי במהלך השנים, שיחקו אצלי שחקנים רבים מהמגזר הערבי לרבות וואליד באדיר וסיראז׳ נסאר שנמצאים היום בהפועל. אימנתי בבני סכנין ועל פי ערכים אלו חינכתי מאות ילדים בבית הספר לכדורגל", מוסיף המאמן.

הוא סיכם את פנייתו לאוהדים וציין כי "יש דברים חשובים יותר מהמשחק עצמו, יש דברים חשובים יותר מהתוצאה. האהבה לכדורגל יכולה לקרב לבבות".