יותר גרוע ממה שהיו עד כה, אפילו ראשי הצהובים מתל אביב לא האמינו שיכולים שחקניהם להראות על הפרקט שבהיכל מנורה מבטחים. אולי זוהי היריבה שממול, אולי זה בגלל חולשת הקבוצה הביתית, אבל אל המשחק החשוב הערב (ראשון) של מכבי תל אביב בהיכל מנורה מבטחים התל אביבי, אולמה הביתי של מכבי, הגיעו מעט מאוד אוהדים, דבר לא אופייני גם במשחקים פחות חשובים, כל שכן במשחק הערב. 

מכבי תל אביב המפורקת והשבירה עם מאמן שמעמדו בקבוצה כבר מזמן נרמס ובכל רגע נתון עשוי לפנות את מקומו לטובת מאמן אחר, וללא שחקנה היציב ביותר בתקופה האחרונה, דווין סמית', אירחה הערב במסגרת המחזור החמישי שבליגת העל שבכדורסל את מכבי אשדוד של צביקה שרף.

בעוד שמעמדו של גודס בקבוצה הצהובה מתל אביב אינו יציב בלשון המעטה, ממול חיכה לו הערב צביקה שרף, מי שאימן אותו בעברו במדים הצהובים, ונקרא שלוש פעמים לדגל הקבוצה התל אביבית באמצע העונה בכדי להחליף מאמן שפוטר. אחרי הפסד נוסף העונה, הרביעי ב-6 משחקים רצופים, הפרידה של גודס כבר בלתי נמנעת, מי יגיע במקומו כבר לא חשוב.

שתי הקבוצות פתחו לא טוב את המשחק, כששתיהן הרבו לאבד כדורים, דבר שהביא את שתי הקבוצות הללו לרדת בתום 10 דקות של משחק כשלוח התוצאות הראה יתרון קטן עבור המארחים מתל אביב, 21:23.

הרבע השני המשיך להיות צמוד כשבצד האשדודי דיאנטה גארט נתן מעט רמזים למה אנחנו עשויים לקבל ממנו עוד הערב, אך נראה היה שהשחקנים המקומיים בצהוב מצליחים להתגבר מעל המשוכה האשדודית כשלהפסקה ירדו ביתרון 10 נקודות, 36:46.

גם הרבע השלישי נפתח בשליטת המאחרים מתל אביב, כשאל הרבע האחרון והמכריע ירדה מכבי תל אביב ביתרון 11 נקודות, 53:64. הרבע הרביעי היה כבר סיפור אחר, אם תרצו, הסיפור של העונה. 

הנאיביות הצהובה והאדישות בהגנה אפשרו לאשדודים לצמק ולחזור אל המשחק, בזכות ערב ענק של גארט שלהט עם 34 נקודות. סף השבירה הנמוך של הצהובים מתל אביב לא אפשר להם להשתלט על המשחק בחזרה, ובסיום הפסידו בביתם בתוצאה 88:83.

אם לפני המשחק רבים הסיקו כי גיא גודס יישאר בעמדת המאמן הראשי במכבי ת"א בעיקר כי לא מצאו בקבוצה מחליף ראוי, כעת נראה שגם ללא מאמן, במכבי לא יאפשרו לגודס עוד משחק אחד. האמנם?!

יתר תוצאות משחקי הערב בליגת ווינר סל: מכבי קריית גת גברה בחוץ על עירוני נהריה בתוצאה 81:70, נס ציונה ניצחה באולמה הביתי את הפועל חולון בתוצאה 76:92, ובני הרצליה ניצחה את מכבי חיפה בתוצאה 64:74. התחתית בליגת העל הישראלית שבכדורסל בוערת.