שמעון מזרחי ודייויד פדרמן שניים ממקבלי ההחלטות במכבי
שמעון מזרחי ודייויד פדרמן שניים ממקבלי ההחלטות במכביפלאש 90

זה עוד לא קרה לה, למכבי ת"א. 24 שעות עברו מאז פיטרה את מאמן הקבוצה, ובמכבי תל אביב עדיין שרויים באפילה בכל הקשור למציאת מאמן אחר במקומו של גודס שפוטר.

חילוקי הדעות אצל ראשי הקבוצה, ראשי ההנהלה שמתערבים בהחלטות המאמן, ובכלל מצבה המקצועי הירוד, הביאו את מיטב המאמנים הישראליים הפנויים לסרב להצעה לאמן את הקבוצה הבכירה ביותר בכדורסל הישראלי. 

משכך, נראה כי מי שיאמן את הקבוצה הצהובה מתל אביב יהיה דווקא מאמן זר. שמעון מזרחי, יו"ר הצהובים, אישר את הידיעה כשאמר הבוקר בראיון לניב רסקין ב'גלי צהל', "קיימות מספר אופציות של מאמנים לא-ישראלים ואנחנו שוקלים את כל האפשרויות. נכון לעכשיו לא יהיה מאמן ישראלי".

נכון לעכשיו, רשימת המאמנים הזרים העומדים על הפרק אינו רב, כשהצהובים שוקלים את החתמת המאמן בכובד ראש ובייעה כי יהיה זה מינוי של מאמן לשנה וחצי הקרובות. עוד אמר מזרחי כי מי שידריך את הקבוצה במשחקם הגורלי במסגרת שלב הבתים של היורוליג מול דרושפאקה הטורקית בהיכל מנורה מבטחים ביום חמישי האחרון יהיה אבי אבן, מי ששימש כסקאוט בקבוצה עד לא מזמן והשנה תיפקד כעוזרו של גודס. האם אבן, שבנה את הקבוצה במו ידיו, יצליח איפה שגודס כשל?

בתוך כך, נראה שלפחות לגבי עמדת עוזר המאמן בקבוצה הצהובה, ישנה תמימות דעים בין חברי ההנהלה. באסיפת החירום האחרונה הוחלט כי בכל מקרה מי שישמש כעוזר מאמן הקבוצה יהיה דן שמיר המוכשר. שמיר, אימן לא מעט קבוצות אך ללא הצלחה גדולה כשהאחרונה הייתה הפועל אילת ממנה פוטר באמצע העונה שעברה.

בתור עוזר מאמן שמיר עשה חיל ונראה שיחזור לשמש בתפקיד זה בקרוב מאוד, תחת סמל המועדון הצהוב מתל אביב.