מירי רגב
מירי רגבצילום: מארק ישראל סלם, פלאש 90

שרת התרבות מירי רגב כינתה את היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטיין "זבל" וקיללה את אנשיו - כך טוענים בערוץ 10, ומבטיחים לחשוף את ההקלטות.

על-פי התחקיר בערוץ רגב מינתה או תכננה למנות פעילי ליכוד בולטים לתפקידים ציבוריים במשרד התרבות.

הערב הגיבה מירי רגב לפרסום וכך כתבה: חברות וחברים, זה לא סוד שתבעתי את ערוץ 10 במיליון שקלים על דברי הדיבה כנגדי ועל השקרים שהם פירסמו עלי ושהתבררו במהרה כחסרי שחר. הם חזרו בהם וגם כלי תקשורת נוסף התנצל.

בעלי דרור, יעץ לי לוותר על התביעה כי בכל זאת מדובר בהמון כסף שאני משלמת מכיסי הפרטי, אבל החלטתי שאני לא מוותרת ונלחמת על שמי הטוב במטרה להעביר מסר שנחצה כאן גבול מסוכן.

מאז אני נמצאת תחת מתקפה ספציפית של ערוץ 10. זה כולל שאילתות הזויות ובדיקות שכתבי הערוץ עורכים עלי באופן חריג ויוצא דופן. ברור לי שאני אשת ציבור שאמורה להתנהל בשקיפות וכמובן ביושר ובהגינות - כך אני פועלת. אני מצפה שכך תנהג גם התקשורת. אם לא באובייקטיביות אז לפחות בהוגנות. כולנו בני אדם, כולנו ברגע של כעס אומרים דברים קשים לקרובים לנו ומותר לנו. לא גאה בזה אבל זה קורה.

הערוץ פנה לתגובתי בדבר הקלטה בה נאמרים דברים קשים על היועץ ויינשטיין. לא שמעתי אותה ואינני זוכרת שאמרתי אמירה זו. אם אכן הדברים נאמרו, הם נאמרו בעידנא דריתחא ואין באמירה זו, אם אכן נאמרה, לשקף את עמדתי ואת תחושותי כלפי היועץ אותו אני מעריכה, מכבדת ומוקירה. התקשרתי אליו והתנצלתי בפניו על אמירה זו אם אכן נאמרה.