סוואן. לא עוצר
סוואן. לא עוצרצילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

למרות פתיחת עונה נוראית שכללה שלושה הפסדים, אפשר היה לראות כי הקבוצה של המאמן צביקה שרף, מכבי אשדוד/באר טוביה, מסוגלת להרבה יותר. אחרי שישה מחזורים, אשדוד כבר עם שלושה ניצחונות רצופים.

אמש (מוצאי שבת), אשדוד הלוהטת ניצחה את הפועל תל אביב בתוצאה 86:91, אחרי עוד ערב מצויין של כוכבה הגדול אייזה סוואן שלהט עם 30 נקודות. 

סוואן לא היה לבדו בערב הזה, כשצ'ארלס תומאס ודיאנה גארט בלטו גם הם בשורות אשדוד, ופתאום אשדוד נראית כמו אחת הקבוצות שעשויה להגיע רחוק מאוד בעונה הקרובה. עם מאמן מנוסה כמו צביקה שרף, שחקנים זרים מצויינים וישראלים משלימים, לא נופתע אם אכן אשדוד תלך עד הסוף העונה.

הקבוצה האדומה מתל אביב הייתה זו שפתחה את המשחק טוב יותר, אך החל מהרבע השני סוואן לא עצר ועם 6 שלשות מ-10 ניסיונות לא נתן אפשרות לאדומים להפוך את התוצאה, על אף שזו התקרבה ממש עם שניות הסיום למשחק. 

צביקה שרף, מאמן אשדוד, שהוזכר כמועמד לחזור למכבי ת"א במקומו של גודס, סיפר כי לאמן את אשדוד/באר טוביה לא נופל מלאמן את הקבוצה הבכירה מתל אביב.

הרבו לקלוע עבור אשדוד: אייזאה סוואן 30 נקודות (6 מ-10 לשלוש) ו-6 אסיסטים, צ'ארלס תומאס 20, דיאנטה גארט 17 (7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים), אור סולומון 11 (10 ריבאונדים), יונתן שולדבראנד ויהוא אורלנד שערך בכורה 5 כל אחד, מייקל גלאדנס 2 ו-ווילי וורקמן נקודה. 

להפועל ת"א: כריס אוואנס 27 נקודות (9 ריבאונדים), טיילור באטל 24, מתן נאור, רוברט רות'בארט וג'ון וויליאמסון 8 כל אחד, תמיר בלאט וג'ף אלן 4 כל אחד, וגיל אמיתי 3.