לברון (הבוקר). לא הצליח לנצח לבדו
לברון (הבוקר). לא הצליח לנצח לבדוצילום: רויטרס

נפלו מהרגליים. קליבלנד קאבלירס, קבוצתו של המאמן הישראלי דייויד בלאט, הפסידה הבוקר (ראשון) בפעם הראשונה מזה 9 מחזורים, למילווקי בתוצאה 105:108 בתום שתי הארכות.

עבור הקאבס זהו משחק שני בתוך 24 שעות, כשרק אמש שיחקו מול הניו-יורק ניקס, אותם ניצחו בתוצאה 90:84 במדיסון סקוור גארדן, אולמם הביתי.

להוסיף את העובדה כי השחקנים של בלאט ומילווקי נגררו לשתי הארכות, אפשר לקבל את ההפסד הבוקר בהבנה. מצד שני, מדובר בדייויד בלאט ולברון ג'יימס, שניים שמסרבים להפסיד אפילו משחק ידידות.

כבר מתחילתו המשחק היה צמוד, כשלאחר 10 דקות של משחק, שתי הקבוצות ירדו מהפרקט עם שיוויון 23:23. מילווקי נכנסה אל הרבע השני היטב, אותו סיימה עם 27 נקודות, מול 21 של לברון וחבריו.

המארחים המשיכו להוביל, כש-6 דקות לסיום שחקניו של בלאט היו בפיגור 11 נקודות, ונראה היה כי מילווקי תנצח במשחק. לברון שקלע רק 9 נקודות במחצית הראשונה, הוסיף עוד 11 נקודות בדקות הסיום, וכמעט לבדו סחף את קליבלנד לניצחון, אלא שזה לא הספיק ולאחר 40 דקות של משחק ירדו שתי הקבוצות בשיוויון 88:88 והלכו להארכה.

בהארכה הראשונה המגמה נמשכה כשמילווקי המשיכה להוביל, אבל ג'יימס השאיר את בלאט וקליבלנד בתמונה. חסימה ענקית שלו על בייליס נתנה לקאבס הזדמנות לנצח. בלאט לקח פסק זמן ושרטט על הלוח תרגיל למספר 23. ג'יימס לקח את הכדור, זרק מחצי מרחק והחטיא וקבע הארכה שנייה בתום שיוויון 96:96.

בהארכה השניה לג'יימס כבר נגמר הכוח ומשלא קיבל עזרה מחבריו לקבוצה, נתקעו אלה במשך זמן רב ללא נקודות, ובסיום 105:108 למילווקי.

כעת שחקניו של בלאט יכולים לנוח עד יום שלישי בלילה, אז ישחקו מול דטריוט. יחזרו לרצף הניצחונות?