אלקין ונתניהו
אלקין ונתניהוצילום: פלאש 90

הפשיטה על משרדי התנועה האסלאמית הבוקר מניבה תגובות נרחבות במערכת הפוליטית. חבר הכנסת אחמד טיבי מהרשימה המשותפת קובע כי מדובר בניצול ציני של הממשלה את האירועים הקשים בפריז.

שר הקליטה וירושלים, חבר הקבינט המדיני ביטחוני השר זאב אלקין, הגיב לאירועים ואמר ״מדובר בהחלטה היסטורית של מדינת ישראל להתמודד פנים מול פנים עם הסתה קיצונית של אסלאם רדיקלי, שעומדת בבסיס גל הטרור הנוכחי ומכחישה את עצם זכותה של מדינת ישראל להתקיים".

אלקין ממשיך ואומר כי "הגיע הזמן שדמוקרטיה מודרנית תבין שאם היא רוצה לנצח בקרב מול טרור של אסלאם רדיקלי קיצוני היא חייבת ללמוד להגן על עצמה. ההסתה במסגדים, במערכת החינוך, בתקשורת מתורגמת לצעירים עם סכינים ברחובות. אנחנו החלטנו לטפל בבעיית שורש של המחלה הקשה הזאת באמצעות אנטיביוטיקה ולא להסתפק במתן אקמול!״.

שר החינוך נפתלי בנט התייחס גם הוא לדברים ואמר: ״מפריז ועד ירושלים- מלחמה אחת בטרור. מדינת ישראל עוברת ממילים למעשים: אנחנו הורסים בתי מחבלים, שוללים תושבות, והבוקר הוצאנו את התנועה האיסלאמית מחוץ לחוק. ישראל מובילה את המערכת הבינלאומית של העולם החופשי נגד האסלאם הרדיקלי. את הטרור לא מנסים להבין ועם הטרור לא מדברים -את הטרור מחסלים ביד קשה- ואנחנו ננצח״.

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן הגיב ואמר: ״מדינת ישראל חייבת לשמש דוגמה וראש חץ במאבק נגד האיסלאם הקיצוני אשר את שליחיו ראינו טובחים בחפים מפשע בפריז, ניו יורק, מדריד ובישראל. לתנועה האיסלמית, חמא״ס, דאע״ש וליתר הארגונים - מצע רעיוני משותף שגורם לפיגועים בעולם ולגל הטרור בארץ. הגיע הזמן שנפעיל את כל הכלים שבידי המדינה במלחמה בטרור ובמסיתים שגורמים לו".