מפקד המחוז מעדכן על מעצר המחבל

כוחות הביטחון הצליחו ללכוד את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה הערב בקריית גת. מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם הלוי אישר כי מדובר בשוהה בלתי חוקי מאזור חברון.

המחבל נתפס עם שני חבריו שסייעו לו לבצע את הפיגוע. "המחבל מצא אזור שקט וחשוך בחצר של אחד הבתים. הוא הסתתר וחיכה לשעת כושר ככל הנראה לקראת הבוקר כדי להימלט מהעיר", אמר הלוי. 

מרדף אחר הדוקר בקריית גת

קודם לכן הודיעה עיריית קריית גת הודיעה כי אם המחבל הנמלט לא ייתפס לא יתקיימו מחר (ראשון) לימודים בעיר בכל מוסדות החינוך, לרבות בגני הילדים.

בפיגוע שארע לאחר צאת השבת נפצעו אישה אחת באורח בינוני-קשה, שניים נפצעו באורח בינוני ואחד נפצע באורח קל. הפיגוע אירע ברחוב דוד המלך בקריית גת, סמוך לתחנת הדלק דור אלון. הדוקר החל את מסע הדקירות באצטדיון הכדורגל ולאחר מכן נמלט מהמקום.

המשטרה חילצה מתוך ההמון בדואי, תושב שגב שלום, שהותקף ונפגע קל על אף שלא היה המחבל באירוע. שוטרים הוצבו בכל הכניסות לעיר והם בודקים רכב אחר רכב. 

מנהל חדר המיון בבית החולים ברזילי ד"ר אלי בן ואליד סיפר, "הגיעו חמישה פצועים, ארבעה במצב בינוני, כולם כבר לאחר טיפול, חלקם במחלקות, אחת מהם בחדר הניתוח והפצוע האחרון שהגיע נמצא בהליכים של בירור וטיפול בחדר הניתוח. כל הפצועים נפגעו דקירה בחזה, בבטן, בגפיים התחתונות, אחת עם פגיעה מחפץ קהה בראש. כולם כאמור במצב בינוני פרט לבן המיעוטים שהוא במצב קל וכולם טופלו. לא נשקפת סכנה לחיי אף אחד מהם"