ח"כ אורן חזן
ח"כ אורן חזןצילום: הדס פרוש, פלאש 90

מכיוון ששוב השמאל וחלקים בתקשורת מנסים לשקר ולהכפיש, אז הנה האמת במלוא הדרה: מעולם לא פניתי לח"כ אלהרר ואמרתי את הדברים שנכתבו עלי, זהו שקר מוחלט.

כמי שבילה שני שליש מחייו בבתי חולים וכאח לנכה צה"ל, מעולם לא פגעתי או חלילה ליגלגתי על נכות שלה או על נכות של מישהו אחר, מי שמכיר אותי יודע שזה רחוק ממני שנות אור וכמה שינסו לטפול זאת עלי זה לא יתפוס כי זה פשוט לא נכון. אני אישית מתנצל אם מישהו נפגע בשל הפרסומים השקריים הללו, לצערי הוטעתם.

ועכשיו להשתלשלות האירועים כפי שהיא:

לפני כשבוע, בהצבעות התקציב, בזמן שדעתה של ח"כ אלהרר היתה מוסחת, הצביע במקומה ח"כ אחר, עיסאווי פריג' ממפלגת מרצ. הסרטון של ההצבעה הכפולה נשלח אלי מהעיתונאי יוסי עטר שחשף זאת ואני הפניתי אותו ליו"ר הכנסת ולראש הממשלה. משום מה, בחרו חברי כנסת מהשמאל להראות כאילו אני יוצא נגד ח"כ אלהרר, שהיא במקרה גם נכה ולא נגד ח"כ פריג' שהצביע כפול.

גם כששאלתי אתמול במליאה איפה ח"כ פריג' החליטו בתקשורת לשתול, פשוט כך, בפי מילים שלא נאמרו על ידי, נגד ח"כ אלהרר, שאותה אני מאוד מוקיר ומעריך.

אז חברים, לא היה ולא נברא, ח"כ פריג' ביצע הצבעה כפולה, שלכאורה איננה חוקית, עד שיוכח אחרת, ובמקום להוכיח כי לא כך הוא כפי שרואים בסרטון, שהוא עשה זאת בהיסח דעת בזמן שהיא עסוקה בדברים אחרים, מאשימים את השליח. האמת היא אמת ועליה להאמר גם אם איננה נעימה לאוזני אנשי השמאל והתקשורת.