כריסמס במדי עפולה
כריסמס במדי עפולהצילום: מנהלת הליגה

שיתוף פעולה בין קליבלנד קאבלירס והפועל חולון? לא בדיוק, אבל בכל זאת השתיים חולקות דברים משותפים.

מלבד שני המאמנים הישראליים העומדים על הקווים בשתי הקבוצות הללו, שניים ששיתפו פעולה לפני מספר שנים, היום (שלישי) הודיעה הפועל חולון על החתמתו של דיונטה כריסמס, מי ששיחק בעברו הלא רחוק במדי סגנית אלופת ה-NBA, קבוצתו של המאמן הישראלי דייויד בלאט, קליבלנד קאבלירס.

הסגולים מחולון פתחו את העונה בצורה רעה מבחינתם, ולאחר החלפתו של אלעד חסין בדן שמיר בעמדת המאמן, החליטו בחולוניה כי למרות הניצחון אמש במסגרת המחזור התשיעי בליגת ווינר סל, יעשו שם גם שינוי בסגל השחקנים. 

השינוי לא מגיע בהפתעה לשחקני הסגל הנוכחי כשזה זמן רב שבחולון חיפשו מחליף לגארד כריס רייט ששוחרר מהקבוצה, ולאחר משא ומתן שלא צלח עם מועמדים אחרים החליטו להחתים את כריסמס עד תום העונה.

עבור כריסמס, בן ה-29 תהיה זו קדנציה שניה בארץ כששיחק בעבר במדי הפועל עפולה מהליגה הלאומית, כשלאחריה עבר עוד מספר קבוצות באירופה כמו צסק"א מוסקבה וסיינה, עד שהגיע לשחק בליגת ה-NBA במדי הפיניקס סאנס בה שיחק במשך 31 משחקים.

בקיץ האחרון חתם כריסמס בקבוצתו של דייויד בלאט, קליבלנד קאבלירס, אך לא שיחק ולו משחק רשמי אחד במדי הקבוצה. כריסמס ייקח חלק כבר במשחקה הקרוב של חולון מול הפועל תל אביב ביום ראשון, בהיכל הדרייב אין שבתל אביב.

דן שמיר, מאמנה החדש של חולון ומי שרצה את השחקן מאוד אמר כי "דיונטה שחקן עם ניסיון בסיטואציות שונות באירופה וב-NBA. אנחנו מביאים אותו על מנת שיתרום מהיכולת ומהניסיון שלו כדי שנעלה על מסלול טוב יותר".