מזל של אלופים, שחקני באר שבע
מזל של אלופים, שחקני באר שבעצילום: פלאש 90

הם כבר ראו איך מכבי תל אביב תצליח לברוח להם במירוץ על האליפות אחרי עוד תוצאת תיקו, הפעם מול עירוני קריית שמונה. ואז הגיע אוגו, ומשום מקום כבש את שער הניצחון ממש בשניות הסיום של תוספת הזמן. ניצחון ששווה הרבה יותר מעוד שלוש נקודות. אם תרצו, ניצחון שווה אליפות.

באר שבע השיגה את ניצחונה השלישי ברציפות הערב (ראשון), לאחר שגברה משער בדקה ה-94 על יריבתם המרה עירוני קריית שמונה בתוצאה 1:2, ולמעשה פתחה את הסיבוב השני ברגל ימין ועם ניצחון. אם תשאלו רבים הם יגידו לכם, זה עוד עשוי להיגמר עם צלחת האליפות בסיומה של העונה.

יכולת לא חסר לאדומים מבאר שבע, זאת לאחר שבקבוצה מבירת הנגב משחקים מיטב הכישרונות של הכדורגל הישראלי, ובכל זאת נראה שהפעם ליכולת הזו מצטרפים דברים נוספים כמו אופי ואמונה בעצמם וביכולת שלהם לנצח. כזו היא הפועל באר שבע של עונת 2015/16, הכי רחוק ממה שהכרנו עד כה.

ארבע תוצאות התיקו בחמשת המשחקים אמש גרמו לשחקני שתי הקבוצות להעיז ולנסות לכבוש, כשכבר לאחר שתי דקות משריקת הפתיחה עלו המארחים מבאר שבע ליתרון ראשון במשחק. וואקמה הגביה כדור לרחבת הצפוניים, ולהובאן נותר רק לנגוח את הכדור הנכון למקום הנכון ובזמן הנכון. 

באר שבע לא השכילה לנצל את היתרון הזעיר ולא ניסתה להגדילו, ושילמה על כך מחיר כבד כבר בדקה ה-20 כשקריית שמונה הצליחה לכבוש את שער השיוויון לאחר טעות קשה של דודו גורש, שוערה של האדומים.

אמנם מספר רב של שערים לא ראינו הערב, אך גם בלעדיהם הצליחו השתיים לספק עניין לצופי המשחק ולאוהדים שביציעים כששתי הקבוצות הציגו משחק טוב והנעת כדור יפה.

מהדי זועבי הצעיר שקיבל הזדמנות לפתוח בהרכב הצפוניים לא הצדיק את עצמו, כשלמרות עבודה טובה שלו לכל אורך המשחק, דקה אחת של חוסר ריכוז היא זו שעזרה לבאר שבע להישאר בתמונת המירוץ לאליפות. היה זה בדקה ה-94 כשכדור קרן הוגבה לרחבת קריית שמונה, ומי שניצל יציאה לא טובה של השוער הצפוני, זועבי, היה הובאן הרומני שנגח נגיחה מצוינת היישר אל תוך השער. 

בשבוע הבא תחכה לבאר שבע מכבי תל אביב למשחק העונה בין השתיים, ועד אז, באר שבע חוזרת זמנית למקום הראשון בטבלת ליגת על שבכדורגל.