אוהדי סכנין. השליכו אבנים או ספגו?
אוהדי סכנין. השליכו אבנים או ספגו?צילום: פלאש 90

אירועי האלימות החמורים בין אוהדי הפועל תל אביב לאוהדי בית"ר ירושלים, השחקנים וצלמת 'ישראל ספורט' עוד לא נרגעו וכבר אירוע אלימות חדש במגרשי הכדורגל הערב (שני).

במהלך משחק הכדורגל בין בני סכנין למכבי תל אביב, משחק המתקיים באצטדיון דוחא שבסכנין, הושלכו אבנים מחוץ לאצטדיון אל עבר היציעים. בתחילה נראה היה כי מדובר באוהדי סכנין המשליכים אבנים אלו, אך לאחר התערבות של המשטרה נעצרו שישה אוהדי האלופה, מכבי ת"א, בחשד כי הם אלה שהשליכו את האבנים שהסבו נזק גם לאוטובוס הקבוצה התל אביבית. 

מדוברות המשטרה נמסר כי "במהלך משחק הכדורגל בליגת העל בין בני סכנין לבין מכבי תל אביב, משחק שנערך באצטדיון דוחא בסכנין, הושלכו אבנים מצד אוהדי מכבי תל אביב לעבר אוהדי הקבוצה המארחת. לא היו נפגעים, נגרם נזק לכלי רכב שחנו במקום. כוח משטרה שהיה במקום עצר שישה אוהדי מכבי תל אביב והם כרגע עושים את דרכם לתחנת המשטרה".

על פי עדות של אוהדי מכבי ת"א הנמצאים במשחק, עוד לפני שריקת הפתיחה כשרק עשו את דרכם אל עבר האצטדיון בעיר הערבית, נרגם אוטובוס הקבוצה באבנים על ידי אוהדי סכנין.

על פי העדות, האוהדים הצהובים ירדו מהאוטובוס בריצה בכדי לתפוס את מיידי האבנים הערבים, אך כוחות משטרה שנכחו במקום עצרו דווקא את אוהדי הצהובים.

בנוסף, שני אוהדי סכנין שניסו להיכנס אל תוך תחומי האצטדיון מבלי שהחזיקו בכרטיס למשחק, השליכו אבנים אל עבר כוחות הביטחון שהרחיקו אותם מהמגרש. 

מדוברות המשטרה נמסר בתגובה כי "משטרת ישראל לא תעבור לסדר היום על עבירות בספורט בכלל ועם הפרת הסדר הציבורי לרבות הפעלת אלימות במגרשי הספורט בפרט. המשטרה תנקוט ביד קשה כנגד אותם מפרי החוק ותמצה עימם את הדין עד תום".