אירווינג. חסר לבלאט
אירווינג. חסר לבלאטצילום: רויטרס

כשרק חתם בקבוצה מליגת הכדורסל הטובה בעולם, ליגת ה-NBA, לא ידע דייויד בלאט עד כמה יהיה הוא המאושר באדם.

ואז חזר לקבוצה בה גדל ושיחק, הכוכב הגדול של ה-NBA, לברון ג'יימס ונראה היה שיותר טוב מזה לא יכול עבור המאמן שהפך למאמן הישראלי והאירופאי הראשון שמשמש כמאמן ראשי בליגת הכדורסל הטובה בעולם.

לא עברו ימים ספורים ובלאט גילה כי אכן יכול להיות טוב יותר מהגעתו של ג'יימס לקבוצה. הגעתם של שני שחקני מפתח וכוכבים גדולים בקבוצותיהם כדוגמת קווין לאב וקיירי אירווינג המוכשרים. בקליבלנד לא ידעו את נפשם מרוב שמחה, ומיד דורגו כמועמדים הטבעיים לזכיה באליפות הליגה, כשהציוות של שלושת הכוכבים ג'יימס, לאב ואירווינג, איים על הליגה כולה. 

לפרקים ארוכים בעונה הארוכה זה אכן היה נראה כך, כשבכל רגע נתון בלט אחד הכוכבים יותר מכל היתר ואלה סחפו את בלאט וקליבלנד לניצחונות רבים בעונה הסדירה. נראה היה כי יותר מכל, מי שנהנה מהמשחק ומצליח להבין את שיטת המשחק של בלאט ולהתאים את עצמו אליה הוא אירווינג שניחן ביכולת אתלטית וחדירה אל הסל מהטובות שנראו בליגה האמריקאית. 

דווקא ברגע האמת, בפלייאוף האחרון של קליבלנד מול גולדן סטייט, במשחק מספר 1, נפצע אירווינג ומאז לא חזר אל הפרקט. זה הסתיים באיבוד תואר האליפות עבור בלאט וקליבלנד לגולדן סטייט. 

כעת נראה כי בלאט ואוהדי קליבלנד יכולים לשוב ולחייך כשעל פי דיווחים שונים בארצות הברית, אירווינג ישוב לשחק כבר בקרוב. וכך, לאחר שלא מזמן חזר אימאן שאמפרט אל הפרקט לאחר פציעה, בפעם הראשונה מזה זמן רב קליבלנד תעמיד סגל שחקנים מלא וכשיר. 

דיוויד בלאט, מאמנה הישראלי של קליבלנד אמר כי "קיירי אירווינג מרגיש טוב, הוא נראה טוב", אך נראה כי זה יחכה עד התשובות הסופיות בדבר כשירותו של הרכז המצויין. 

עד הפציעה העמיד אירווינג ממוצעים של 21.7 נקודות ו-5.2 אסיסטים ב-75 משחקים.

האם כעת עם סגל כשיר ומלא קליבלנד תעמוד בציפיות?