מליאת הכנסת
מליאת הכנסתצילום: דוברות הכנסת

ליאור רוטברט, מנכ"ל ספוט תקשורת ואסטרטגיה, מעריך כי הקמפיין שהושק אתמול בכנסת לשיפור תדמיתה הציבורית, יעשה לה בסופו של דבר רק נזק.

"אין ספק שהכנסת נמצאת בבעיה תדמיתית, על כך אין חולק", מציין רוטברט, "אבל אם עושים קמפיין בעלות של מיליונים, אין ספק שזה מעצים את הביקורת".

"מי שצריך לשפר את התדמית של הכנסת", טוען רוטברט, "אלו חברי הכנסת בעצמם, שמתנהלים בצורה בוטה וקולנית כדי לזכות בתשומת לב ציבורית בזכות פרובוקציות, במקום לעסוק בעבודת הכנסת ובתרומה לציבור. שחברי הכנסת ישנו את התנהגותם".

לדבריו אי אפשר לשקם תדמית של כנסת, כשיש חברי כנסת שמעליבים חברי כנסת עם מוגבלויות, "מה יעזור הסרטון שמדבר על אוכלוסיית האזרחים עם מוגבלויות, כשיש ח"כ שמלגלג על ח"כ נכה. כל הסרטונים לשיפור תדמית הכנסת לא יעזרו כשיש שערוריות כל הזמן. עדיף שחברי הכנסת יהיו יותר אפורים אבל יגרמו לנו לכבד אותם".

רוטברט מעריך כי הסרטונים ישמשו חומר לתכניות הסאטירה, "אני משוכנע שנראה מערכון של ארץ נהדרת או של גב האומה שיעסוק בזה. אבל מעבר לצחוקים, הם צריכים להבין שכל עוד הח"כים מעלים לעצמם שכר בלי פיקוח ובלי שקיפות הם לא יזכו לאהדה ציבורית".

לראשונה - תשדירי טלוויזיה לתיאור עבודת הכנסת