מוכן לסיבוב השני. המאמן שרון דרוקר
מוכן לסיבוב השני. המאמן שרון דרוקרצילום: אודליה מטרי, מכבי ראשל"צ

מכבי ראשל"צ תפתח הערב (רביעי, 17:30) את משחקיה בסיבוב השני במפעל האירואי של פיב"א – היורופ קאפ, עם משחק חוץ בסלובניה מול נובו מסטו.

הכתומים עלו לשלב השני ביורופ קאפ מהמקום הראשון בבית עם מאזן 2-4, הכולל מאזן חוץ מושלם. גם בליגת ווינר סל הכתומים טיפסו השבוע למקום הראשון בטבלה אחרי הניצחון בנהריה 71-81 שהעלה אותם למאזן 2-8.

מכבי ראנד מדיה ראשל"צ שובצה לבית אחד במסגרת המפעל יחד עם נובו מסטו, וילרבאן הצרפתית וקאטיה הפינית. 

שתי הקבוצות הראשונות בבית יתמודד הצלבה בשמינית הגמר מול השתיים שסיימו ראשונות בבית המקביל, בו משחקות אנטוורפן הבלגית, נימברוק הצ'כית, נטסיפלס הלטבית ואקדמיק סופיה אותה פגשו הכתומים כבר בשלב הראשון של המפעל.

 נובו מסטו סיימה את הסיבוב הראשון עם מאזן דומה לזה של מכבי ראשל"צ. היא מתבססת על שחקנים סלובניים מקומיים ושחקני חיזוק ממדינות אקס יוגוסלביה, כמו שחקני הפנים הקרואטיים – יורה לאליץ' (2.12) והפורוורד איב איבאנוב לצד צמד הסרבים סטפן סינובאץ ודושאן קאטניץ' ובנוסף סנטר בוסני, אימראן פולוטאק (2.09).

 לאליץ' מוביל את קלעי נובו מסטו עם שורה סטטיסטית הכוללת 13.2 נקודות ו-3.4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

למכבי ראשל"צ מצפה המשך שבוע עמוס במיוחד - כשבמוצ"ש תעלה שוב על מטוס בדרך לאילת (אותה תפגוש ביום ראשון), וביום רביעי הבא שוב תפגוש את אילת הפעם בבית במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. ביום שישי הבא תשחק הקבוצה משחק השלמה מהמחזור ה-6 בליגה מול הפועל חולון.

מאמן ראשל"צ, שרון דרוקר אמר לקראת המשחק: "אנחנו מתחילים סיבוב שני בסלובניה נגד קבוצה טובה עם מסורת של כדורסל. אנחנו רוצים להופיע עם אותה מידה של נחישות, אגרסיביות ובעיקר קבוצתיות על מנת לנצח".

הפורוורד האמריקני, טיילור בראון שחתם בקבוצה ואמור להגיע לישראל במהלך הערב, כמובן לא ישתתף במשחק הערב, אבל ישחק ביום ראשון מול אילת ובשבוע הבא מול וילארבן.