גולן אזולאי
גולן אזולאיצילום: עטיפת הסינגל "יש לי ת'ניגון"

הדיסק שעדיין בהתהוות ייקרא 'ילדות מאושרת' והוא זוכה לחיבוק חם בהד-סטארט. 'יש לי ת'ניגון' נכתב לפני 23 שנה, וגולן מרגיש שהשיר עשה איתו את כל הדרך של לימודי המשחק, החזרה בתשובה, הבלבול והפיוס. אהוד בנאי מלווה במפוחית.

*****

אנסמבל 'פעימה' הוא הרכב קצב נשי שמביא מופע ייחודי, מרגש ומצחיק בסגנון מוזיקת עולם. בתוך המוזיקה משולב גם רובד תיאטרלי, שמספר על החיים מהצד הנשי של הקיום. המופעים הקרובים יתקיימו ביום חמישי י"ט בטבת ב'גולה' בפתח תקווה, וביום ראשון ה' בשבט במרכז 'התהוות' בתל אביב. המופע לנשים.

*****

הזמר ברוך לוין מוציא דיסק חדש בשם 'בנים אתם'. את מרבית השירים הוא הלחין בעצמו ואף השתתף בחלק מהעיבודים, כשלצדו יובל סטופל, מאיר בריקסמן ואחרים. את הדיסק חותם דואט מיוחד עם יונתן רזאל.

*****

מרביעי ועד שבת בשבוע הבא יתקיים פסטיבל 'ימי אהבה לשירה' ה‑19 של 'משיב הרוח'. הפסטיבל, שיתארח בבית אבי-חי, במתחם התחנה ובבתים פרטיים בבירה, נקרא השנה "מרגישים בבית". יותר מ‑40 משוררים יעסקו במוטיב הבית: הבית המשפחתי, בית השירה והיצירה, הבית הלאומי והבית שאיננו. פרטים נוספים בדף הפייסבוק של הפסטיבל.

*****

אירית ר. קופר נולדה בשנת 1929 בעיר מינסק מזובייצקי. בשנות השואה נדדה בין כפרים פולניים עד שהגיעה למנזר, שם שהתה עד תום מלחמה. קופר מקדישה את חייה להנחלת מורשת השואה. בימים אלה יצא לאור ספרה ה‑22, הפעם בהוצאה עצמית, המספר על חיי סבתה בעיר הולדתה, מצֵבה לקהילה שלמה שהייתה ונמחקה, 'חיי סבתא שלי'.

[email protected]