פרויקט ברקת של אבני דרך
פרויקט ברקת של אבני דרךצילום: יח"צ

"אבני דרך" פונה למשקיעים בהצעה מפתה – מבצע ייחודי ובלעדי אשר מאפשר להגדיל את התשואות בעת רכישת דירה להשקעה: רכישת דירה שניה ללא מס רכישה.

אחת מהבעיות העיקריות של רוכשי הדירות להשקעה היא הטלת מס רכישה גבוה אשר מקטין את התשואה על ההשקעה. במסגרת המבצע, בקניית דירה שניה בפרוייקט "טופז" שבעפולה או פרוייקט "ברקת" בטבריה, יזוכה הרוכש במלא העלות של מס הרכישה של הדירה היותר יקרה שבין השתיים.

טווחי מחירי הדירות בפרויקטים נעים בין 850,000 ₪ - 1,200,000 ₪, מה שמשקף חיסכון של החל מ- 76,800 ₪.

"המטרה שלנו היא לאפשר לכמה שיותר אנשים לרכוש דירה, ובכך לשפר את מצבם הכלכלי לטווח הארוך", מסביר שמעון ברון, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת 'אבני דרך'. "במסגרת המבצע אנו מציעים למשקיעים להגדיל את הרווח, ולקחת עמנו חלק בפרוייקט שהוא גם השקעה פיננסית חכמה וגם שליחות חברתית לחיזוק הפריפריה. ישנה משמעות כלכלית גדולה מאוד בבעלות על דירה, ואנו עושים הכל כדי להנגיש את הצעד הזה לכל אחד ואחת".

בפרוייקט טופז כל בניין יכלול כ-40 יח"ד המתפרסות על פני שמונה קומות, כשהקומות העליונות יכללו דירות פנטהאוז. הפרויקט ממוקם בשכונה חדשה ברובע יזרעאל בעפולה שבה הולכים ונבנים כ- 4,000 יחידות דיור. סמוך לשכונה הולכת ונבנית תחנת רכבת חדשה. בשכונה ישנם שירותים קהילתיים מפותחים עם בתי כנסת, גני ילדים ובתי ספר, בית חולים העמק הצמוד ומבני ציבור נוספים.

המפרט הטכני צפוי להיות בסטנדרט גבוה במיוחד כאשר בכל בניין יהיו שתי מעליות, ובחלק מהדירות מתוכננת מרפסת סוכה. זמן הסיום המתוכנן לפרויקט הינו כשנתיים וחצי מהיום.

פרוייקט 'ברקת' בטבריה, נמצא באחד מהמיקומים האטרקטיביים ביותר בעיר – מצפה רקת. מדובר בשכונה חדשה לגמרי, אשר נמצאת במיקום נוח ונגיש במיוחד לרוב חלקי העיר. בפרוייקט 95 יחידות דיור ב-4 בניינים, בתכנון מדורג פונקציונלי ומוקפד.

התכנון אשר מותאם למיקום, נותן נוף יפהפה אל הכנרת מכל אחת מהדירות. המפרט הטכני של הדירות עשיר מאד, ומאפשר איכות חיים גבוהה. בין השאר, לכל דירה יש חניה צמודה ומחסן, תריסי גלילה חשמליים בכל החלונות, אסלות תלויות עם מיכלים סמויים ומטבח יוקרתי, רחב ומואר ומעץ סנדביץ ושיש אבן קיסר.

הכתבה בשיתוף חברת הנדל"ן "אבני דרך"