ותודה לעירייה ולמנהלת הליגה. משחק הליגה הקרוב בין הפועל חולון להפועל ירושלים במסגרת מחזור מספר 13 בליגת העל שבכדורסל, ליגת ווינר סל, יתקיים כמתוכנן, במועד המקורי ובאולם המקורי, כך הודיעה הערב (חמישי) הנהלת הפועל חולון. 

כזכור, אמש, הודיעו בקבוצה הסגולה מחולון כי משחקה הקרוב במסגרת המחזור ה-13 שבליגת ווינר סל, אשר היה אמור להתקיים ביום שני הקרוב באולמם החדש, היכל הטוטו בחולון, יתקיים במגרש חלופי ואף אולי במועד אחר, כשדרישות משטרת ישראל בדבר אבטחתו של המשחק היו מעל הדרוש לטענת המועדון והסתכמו בעלות של כמאה אלף שקלים, סכום אשר היה גבוה בהרבה מההכנסות מהמשחק עבור המועדון החולוני הקטן. 

לאחר שאלה שמעו את דרישות המשטרה, אמרו במועדון הסגול כי המשחק לא יתקיים באולם שבחולון, ושקלו אף לדחותו עד יימצא מגרש חלופי. במנהלת הליגה מיהרו להתערב לטובת הקבוצה מחולון, ולאחר ישיבות יחד עם המשטרה ועיריית חולון הוסכם לקיים את המשחק בתכנונו המקורי. 

מהפועל חולון נמסר: "המועדון רוצה להודות לראש העיר, מר מוטי ששון שהודות להתערבותו ומאמציו הרבים הושג הפתרון המיוחל. כמו כן, ברצוננו להודות למנהלת הליגה על העזרה הרבה ולמשטרת ישראל שהייתה קשובה ופרודוקטיבית דבר שהביא לפתרון הבעיה".

במועדון הסגול אמרו כי "בסופו של דבר הוחלט שחניית ההיכל תשמש את שניי הקהלים כשחלק ממנה ישמר לטובת אוהדי הפועל ירושלים. כמו כן הסכימה המשטרה להקצות חלק מהכוחות שנועדו לאירוע מטעמה".

כעת זמן להתעסק בכדורסל.