כשעתידו של מאמנה לוט בערפל, וכשהיא במקום השני בטבלת ליגת העל שבכדורגל, מרוחקת מרחק שלוש נקודות מהמוליכה באר שבע, האלופה מכבי תל אביב מגיעה למשחקה הערב (ראשון) מול עירוני קריית שמונה עם רצון גדול לניצחון קליל והחזרת השקט למועדון התל אביבי.

סלבישה יוקאנוביץ', בו מעוניינת מאוד פולהאם מהליגה השניה באנגליה, עתיד לעמוד על הקווים הערב אולי במשחקו האחרון באצטדיון בלומפילד התל אביבי, ואולי על הקווים בליגת העל הישראלית בכלל, וכשמולו יעמוד מאמן צעיר בליגה הבכירה כמו סלאח חסארמה, יהיה זה עשוי להיות משחק פרידה בטעם של עוד. או שלא?

היריבה הצפונית, קריית שמונה, מגיעה לאחר ניצחון גדול במחזור הקודם על תל אביבית אחרת, הפועל, ובתקווה לרשום ניצחון כפול על תל אביב גם אחרי המשחק הערב. בניגוד ליריבה האדומה, הפעם שחקני המועדון הצפוני עשויים להתקשות הרבה יותר. 

המשחק הערב יהיה המפגש השמיני העונה בין הקבוצות בכל המסגרות, ונראה שמכבי מגיעה אליו פייבוריטית קצת יותר מהצפוניים. עם זאת, התל אביבים הפסידו העונה כבר שלושה משחקי בית ב-15 מחזורים בליגה הסדירה, כמות הפסדים אותם רשמו הצהובים בכל 54 משחקי הבית בשלוש העונות הקודמות גם יחד.

מנגד, שחקניו של חסארמה, ביקרו העונה פעמיים במסגרת הליגה הבכירה באצטדיון בלומפילד התל אביבי. פעמיים יצאו הם משם עם נקודות כשהביסו את הפועל תל אביב בתוצאה 3:0, וכשסיימו בתיקו 2:2 עם בני יהודה. 

יוקאנוביץ' כבר הפסיד העונה לקריית שמונה. היה זה במשחק אלוף האלופים, המשחק שהפגיש את האלופה עם סגנית מחזיקת הגביע. המשחק שהוכרע בבעיטות עונשין מ-11 מטרים היה ניצחונה האחרון של קריית שמונה על האלופה הצהובה, כשהניצחון בליגה האחרון שלה הושג לפני חמש שנים וחודש, כשברק בדש קבע 0:1 לזכות הצפוניים.

איך זה ייגמר הערב?