רגע אחרי הניצחון המתוק 0-5 על קרית שמונה - עם ארבעה שערים של הקפטן ערן זהבי, הודיעה מכבי ת"א כי המאמן, סלבישה יוקאנוביץ' יעזוב את הקבוצה לפולהאם מליגת המשנה באנגליה.

המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף והמאמן הפורש, התייחסו לנושא במסיבת עיתונאים שהתקיימה בסיום המשחק. קרויף אמר הוא הוא מעריך את המאמן.

"הוא הוביל את הקבוצה להישג בלתי רגיל של ליגת האלופות. חאבייר העוזר ישאר למשך השבוע הקרוב ויעזור בזמן ההתאקלמות עד להגעת צוות אימון חדש. ארצה לומר לאוהדים שלא להקשיב לרחשים, אלא לחכות להודעה רשמית. היו לנו שישה חודשים מדהימים עם סלאבישה ואנחנו לא נשכח את התקופה הזו", הבהיר קרויף.

הוא אמר כי הוא מבין את רצונו של יוקאנוביץ' לאמן באנגליה. "לכל כדורגלן, אנגליה זה המקום להיות. הליגה האנגלית זו הליגה שאנשים שואפים להיות ואני מבין אותו. זה לא משנה מתי התחילו השיחות עם פולהאם. כדורגל זה עולם קטן, אני בטוח שנפגש בעתיד. ניסינו להאבק על המאמן, אבל אנחנו מבינים את הקסם של הליגה האנגלית. זה לא צירוף מקרים שזה מועדון שלישי באנגליה שלוקח מאמן של מכבי תל אביב".

המאמן העוזב סלבישה יוקאנוביץ' הודה לצהובים שהבינו לליבו, וניצל את ההזדמנות לשלוח מסר לאוהדים הזועמים. "אני מתנצל בפני האוהדים של מכבי. אני מניח שהם חשבו שאסיים את עבודתי כאן. הם מהאוהדים הכי נאמנים שנתקלתי בהם".

"אני מצפה שהקבוצה תניף את התואר כמו בעונה שעברה ותתחרה בליגת האלופות גם בעונה הבאה, עם יותר הצלחה מהקמפיין הנוכחי", הוסיף יוקאנוביץ'.

הוא אמר עוד כי מדובר מבחינתו באתגר מקצועי חשוב. "הייתי יכול לעשות את החיים קלים ולהישאר פה. אני אוהב את הכדורגל באנגליה ורוצה לבחון את עצמי ברמה הזו ומוכן לאתגרים חדשים".