אלמנתו של אברהם חסנו הי"ד
אלמנתו של אברהם חסנו הי"דצילום: אלירן אהרון

רותי חסנו, אלמנתו של אברהם חסנו הי"ד מקרית ארבע אשר נרצח בפיגוע דריסה בהר חברון, יוצאת בקריאה ללכוד את רוצחו של אברהם הי"ד, ולהוציאו להורג.

"אני לא מבינה איך משתיקים את העניין הזה. אני פונה שוב ושוב לכל מיני גורמים אבל אף אחד לא נותן לי תשובות, ואני מרגישה שאסור לנו להמשיך לשתוק", היא אומרת. "מתעסקים עם דברים לא אמיתיים כמו דומה וסרטון מאיזו חתונה, ועל הדבר האמיתי - שרצחו את אברהם ועוד המון יהודים, והרוצחים לא נתפסו, אף אחד לא מדבר".

חסנו מתייחסת בספקות לדיווחים לפיהם הרוצח, אשר דרס את אברהם באמצעות משאית, הסגיר עצמו לידי "הרשות הפלסטינית" ועדיין נמצא בבית הכלא של הרשות. "למה לא אומרים איפה הרוצח? אני בטוחה שהוא בחוץ עכשיו. אמרו שהוא שוחרר מהכלא של הרשות ושוב נעצר, אבל אני כבר לא מאמינה".

חסנו דורשת כי הרוצח יוצא להורג. "אני רוצה שיהרגו את הרוצח, שלא יוכלו לשחרר אותו כמו מחבלים אחרים".

על הקרנת "סרטון החתונה" בישיבת הקבינט אומרת חסנו, "זה הכי נורא. מתעסקים עם שטויות במקום להתעסק עם הדברים הפיגועים שקורים כל יום ברחובות".

"שיתעסקו עם הרצח של אברהם ועוד הרבה יהודים שרצחו אותם ולא תפסו את הרוצחים שלהם. הרי בוגי יעלון בעצמו התקשר אלי ואמר לי שחד משמעית החליטו שמדובר בפיגוע טרור, אז למה לא תופסים את הנבל הזה?", תוהה חסנו.