ראשי הסניפים מתארחים בכנסת
ראשי הסניפים מתארחים בכנסתצילום: דוברות

כ-60 חברי מועצת ראשי הסניפים של מפלגת הבית היהודי התארחו היום (שני) בישיבת הסיעה בכנסת ולאחר מכן נפגשו עם השרים וחברי הכנסת מהבית היהודי.

יו''ר מועצת ראשי הסניפים, עמיעד טאוב, הציג בישיבת הסיעה את פעילות מועצת ראשי הסניפים ודיבר על חשיבות "הבית היהודי" כמפלגה חברתית שמחוברת לשטח. סגן יו''ר מועצת ראשי הסניפים, שייקה בשן, הציג את תוכנית העבודה לשנת 2016.

יו''ר הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט אמר לראשי הסניפים, ״אני רוצה להודות לכל אחת ואחד מכם על הגב האיתן והנאמן שקיבלנו מכם, ראשי הסניפים, בתקופה האחרונה. הטרוריסטים מדומא הם לא הציונות הדתית, אתם הציונות הדתית. הילדים שלנו הם הציונות הדתית, ואתם בונים עבורם את העתיד במדינת ישראל״.

יו''ר סיעת הבית היהודי ח''כ שולי מועלם אמרה כי ''ראשי הסניפים הם החוליה המחברת בין חברי הכנסת והציבור הרחב, ואני רואה חשיבות גדולה בהידוק הקשר הזה ובהובלת העשייה הענפה של המפלגה למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. בישיבת הסיעה ובמפגשים שנערכו עם כל אחד מהשרים וחברי הכנסת עלו כיווני עשייה מגוונים והוצגה התוכנית השנתית של פורום ראשי הסניפים''.

מנכ''ל המפלגה, ניר אורבך, אמר ''פורום ראשי הסניפים מגלם את שיתוף הפעולה בין אנשי השטח להנהגת המפלגה ואת העבודה המשותפת עם הפורומים השונים השותפים בבית היהודי. השילוב בין הפעילים הוותיקים ובין החבורה הצעירה מייצר פעילות יעילה ואפקטיבית והוא הכרחי לצמיחת הבית היהודי''.

יו''ר מועצת ראשי הסניפים של הבית היהודי, עמיעד טאוב מסר בסיומו של היום כי ''בימים אלה, בהם באה לידי ביטוי חשיבותה של מפלגת הבית היהודי כנדבך ציוני וממלכתי המייצג נאמנה את עם ישראל ומדינת ישראל, הגענו להביע את תמיכתנו המלאה בפעילות הסיעה בכנסת ובממשלה.

"סיעת הבית היהודי הוכיחה שוב את מחויבותה לקידום נושאים חברתיים ולנציגי השטח של המפלגה ויחד נמשיך לעשות למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל'', הבטיח טאוב.

סגנו שייקה בשן הוסיף, ''השילוב בין ניסיונם של הוותיקים לכוחם של הצעירים השותפים יחדיו בהובלת מועצת ראשי הסניפים היא זו שהפכה אותה לגוף המרכזי המייצג את אנשי השטח ופעילי המפלגה''.

יו''ר סניף בני ברק, יעקב סולר אמר כי ''עוצמתה הגדולה של מועצת ראשי הסניפים כפי שבאה לידי ביטוי במפגש בכנסת הינה הוכחה נוספת לנחיצות הקשר בין ההנהגה בכנסת להנהגה המקומית''.

סגן ראש עיריית רעננה ויו''ר הסניף המקומי, חיים גולדמן אמר ''מועצת ראשי הסניפים היא הזרוע הביצועית של המפלגה בשטח ונציגיה מביאים את בשורת הציונות הדתית לכל אתר ואתר, אנו שואבים את כוחנו ומועצמים מהחיבור בין הסיעה לשטח ומאחלים המשך שיתוף פעולה פורה".