לא קל להגיע למשחק חוץ לאחר רצף של שני הפסדים, בליגה ובגביע, מול יריבה שנלחמת על החיים שלה אל מול קהל אוהדים חם. לצאת ממשחק כזה עם ניצחון, זהו בהחלט הישג לא מבוטל בכלל. על כן להפועל ירושלים מגיעות מחמאות רבות לאחר משחקה הערב (שני) מול הפועל חולון במסגרת מחזור מספר 13 בליגת העל שבכדורסל. 

המשחק בין חולון לירושלים שעמד בסכנה בשל דרישות המשטרה המופרזות, סיפק קצב מצויין אך גם כותרות נוספות של אלימות במגרשים לאחר שאוהדי שתי הקבוצות התעמתו ביניהם במהלך הפסקת המחצית, כשקטטה פרצה במסדרונות ההיכל החדש של הסגולים מחולון.

היה זה כאשר אוהדי שתי הקבוצות יצאו לאיזור העישון מחוץ ליציעים, ופרצו את הגדר החוצצת בדרך לתגרה אלימה. המשטרה שהגיעה במהירות למקום עיכבה לחקירה שניים מאוהדי חולון.

וכאמור, היה גם כדורסל הערב באולם החדש של חולון, כשירושלים ניצחה בתוצאה 83:74 במה שהעמיק את המשבר אצל חולון והטביע אותה עמוק בתחתית טבלת ליגת ווינר סל. היה זה הפסדה הרביעי ברציפות של החולונים, שמאז חילופי המאמנים הצליחה לנצח במשחק אחד בלבד, מה שמעיד יותר מכל שהחלפת מאמן אינה ערובה להצלחה. 

ירושלים, גם ללא דיאור פישר שנעדר מהמשחק חוזרת לנצח לאחר שני הפסדים רצופים בליגה ובגביע המדינה וחוזרת אל המקום הראשון בטבלת ליגת העל שבכדורסל.

דווקא חולון היא זו שפתחה טוב יותר את המשחק כשעלתה ל-4:14 בזכות יכולת מצויינת של וויל קלייבורן הנהדר. ירושלים חזרה מפסק הזמן עם אש בעיניים בדרך לריצת 7:0 כדי לצמק ל-11:14, ולאחר 10 דקות של משחק הובילו המקומיים בתוצאה 17:26.

ירושלים המשיכה להיראות רע גם ברבע השני כשחולון הגדילה את ההפרש ל-23:31. ירושלים ניסתה לצמק את התוצאה לקראת ההפסקה אך שחקני חולון רצו יותר וגם עשו זאת כשהצליחו שוב לברוח ל-34:41. שחקני ירושלים לא ויתרו ומאט ג'נינג וגונטה סמית' הורידו אותם בפיגור שתי נקודות בלבד להפסקת המחצית, 42:44.

התוצאה המשיכה להישאר צמודה גם בפתיחת הרבע השלישי כששלשה של דונטה סמית' קבעה יתרון ראשון של ירושלים במשחק, 50:49. משם ירושלים כבר לא הביטה לאחור ולאט לאט הגדילה את ההפרש, עד ל-67:60 עם סוף הרבע השלישי ולקראת הרבע האחרון והמכריע.

ברבע הרביעי לחולונים כבר לא נותר אוויר והירושלמים ניצלו זאת בכדי להגדיל את ההפרש בדרך ל-76:65. חולון רק הצליחה לצמק עד ל-80:76 ובסופו של דבר, ירושלים ניצחה בתוצאה 83:74 ושלחה את חולון לעשות חשבון נפש בדרך אל ליגת המשנה.

קלעו להפועל ירושלים: דונטה סמית' 19, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 איבודים, ג'וש דאנקן 13, ליאור אליהו 11 ו-12 ריבאונדים, יותם הלפרין 11, מאט ג'נינג 9, בר טימור 8, טוני גפני 2. 

קלעו להפועל חולון: וויל קלייבורן 24 ו-12 ריבאונדים, אייזק רוזפלט 20 (9 מ-10 מהשדה) ו-6 ריבאונדים, מייק מוסר 12 ו-6 ריבאונדים, דיונטה כריסמס 9 (1 מ-5 מהשדה) ו-5 אסיסטים, ראמל בראדלי 4 (1 מ-6 מהשדה), גוני יזרעאלי 3 (0 מ-4 מהשדה) ו-8 אסיסטים, אייל שולמן 2.