גמליאל בקרני שומרון
גמליאל בקרני שומרוןצילום: יח"צ

השרה לשוויון חברתי, ח"כ גילה גמליאל (ליכוד), קיימה היום (שלישי) סיור עבודה במועצות המקומיות קרני שומרון וקדומים שבשומרון.

בישיבה מקצועית עם מליאת מועצת קרני שומרון ומנכ"ל המשרד לשוויון חברתי, קיבלה השרה גמליאל סקירה רחבה על היישוב, התרחבותו וקליטת תושבים חדשים.

לאחר הישיבה הגיעה השרה גמליאל עם ראש המועצה יגאל להב לשכונות החדשות בקרני שומרון ועמדה מקרוב על תכניות הבנייה והשכונות העתידות להיבנות ביישוב. השרה גמליאל אמרה, "מעודד לראות את התפתחות והתרחבות היישובים ביהודה ושומרון, דבר העוזר לצעירים ומשפחות לבנות פה את חייהם".

לדברי השרה, "ככל שיהיו יותר תשתיות ופיתוח בישובים כך יהיה קל יותר להשאיר את הצעירים ובמקביל לקלוט תושבים חדשים. עלינו לדאוג שהשומרון יהיה מוקד משיכה למשפחות ולצעירים".

ראש המועצה קרני שומרון, יגאל להב, אמר בתום הסיור כי הוא שמח לארח את השרה גמליאל בה הוא רואה שותפה לדרך הפועלת רבות למען ההתיישבות ביהודה ושומרון. "שמחתי לגלות לה את נפלאות קרני שומרון ומבחינתי גילה גמליאל היא בת משפחה של קהילת הישוב שלנו", דברי להב.

בהמשך הסיור הגיעה השרה גמליאל יחד עם ראש המועצה קדומים, חננאל דורני, לאולפנת להבה בישוב ונפגשה עם מורות ותלמידות האולפנה במגמת מדעים.

השרה גמליאל אמרה לנוכחים כי היא רואה מולה את דור המדעניות הבא של מדינת ישראל, "מרגש לראות את המוסדות המלמדים לדרך ארץ ותורה ובמקביל מעודדים בנות ונשים צעירות לרכוש השכלה בתחום המדעים המדויקים. היכן שיש השקעה ישנן גם תוצאות, ואולפנת להבה מוכיחים זאת כבר שנים רבות".