כמעט שנה חלפה מאז הפיגוע בסופר הכשר בפריז "היפר כשר" ועדיין תמונת הקורבנות שנרצחו במהלך פעולת הטרור בפריז לא נשכחה.

המוזיקאי הישראלי שי ברק החליט בחודשים האחרונים להפיק קליפ מוזיקלי עם הסלוגן "JE SUIS JUIF" (אני יהודי) שהפך לסמל של מתקפת הטרור בעולם ובמיוחד בצרפת.

ברק אסף את כוכבי המוזיקה היהודית מרחבי העולם, ויחד הקליטו את "אני יהודי", שיר פופ קצבי שמעביר מסר של אחדות יהודית. השיר נכתב ומושר ב-3 שפות: עברית, אנגלית וצרפתית. את השיר כתבה ציפי מנוביץ.

לראשונה הקליפ של השיר צולם כולו בסגנון "סלפי" כאשר כל זמר מצלם את עצמו בטלפון נייד הסלולארי.

ברק סיפר על הפקת הקליפ "כמו כל יהודי ברחבי העולם, התרגשתי מאוד לראות אלפי צרפתים מחזיקים שלטים עם הכיתוב 'אני יהודי' בכיכר הרפובליקה. חיפשתי להפיק שיר שיבטא את הרגש הזה, של אחדות יהודית, ברחבי העולם. כולי תקווה שהשיר הזה יהפוך להמנון בקרב כל יהודי, באשר הוא, בכל אתר ואתר, דווקא בתקופה קשה זו ליהודים בארץ ובעולם".

בין הזמרים הישראלים שהשתתפו בפרויקט: גד אלבז, ישי לפידות, אהרון רזאל, מנדי ג'רופי, צמד רעים, עמירן ואריק דביר, להקתJEW2 , אודי אולמן, יצחק מאיר, החזן הצבאי לצה"ל שי אברמסון, להקת הבובות BUBA MYSES ואחרים.

בין הזמרים האמריקאים: ליפא שמעלצר ומאט דאב, בני פרידמן, בערי וובר, אלי גרסטנר, שלומי גרטנר ואחרים. מצרפת: נמואל הרוש, אברהם דוד והראפר אברהם מויאל.