גיא לוי ו-וואליד באדיר. אין סיבות לחייך
גיא לוי ו-וואליד באדיר. אין סיבות לחייךצילום: הפועל ת"א

לא מייצגים/ חשבתם ששחקני קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב יעניקו קצת נחת לאוהדיה המתוחים לאחר פיגוע הטרור ביום שישי האחרון ברחוב דיזינגוף שבעיר? לא אם זה תלוי בהם. 

המשחק שהתקיים תחת אבטחה כבדה בשל החשש כי המחבל מהפיגוע הרצחני בתל אביב ביום שישי האחרון, ינסה לפגע במקומות הומי אדם, היה בין המשחקים המשעממים ביותר בכדורגל הישראלי בשנים האחרונות.

אחרי משחק נוסף בליגת העל שבכדורגל, הפעם מול הפועל חיפה, יריבה לתחתית טבלת ליגת העל שבכדורגל במשחק שהתקיים  הערב (ראשון) במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל שבכדורגל, האדומים מתל אביב עם עוד משחק חלש נרפה ומשעמם, ובעיקר - נטול שערים.

למעשה, הפועל תל אביב לא כבשה שער שדה במשך 810 הדקות האחרונות בליגה הבכירה, וככה אי אפשר להישאר בליגה כשאלה ניצחו רק ארבעה משחקים עד כה העונה, ב-17 מחזורים.

עד כמה המשחק הערב היה חלש להחריד? עד כדי כך שהרבה אין מה לכתוב על מה שהתרחש על כר הדשא באצטדיון בלומפילד שביפו.

האמת, לא הרבה היה אפשר לצפות משתי קבוצות אנמיות כמו הפועל תל אביב והפועל חיפה, כשהשתיים נמצאות בתחתית טבלת ליגת העל שבכדורגל בצדק רב. 

בינתיים נראה שאם השתיים לא יבצעו שינויים בחלון ההעברות הקרוב, את העונה הקרובה הם יבלו בתחתית טבלת ליגת העל, אולי בדרך לפרידה כואבת מהליגה הבכירה בסיומה של העונה. 

מאמן האדומים מתל אביב, המאמן השלישי העונה, גיא לוי תירץ בסיום המשחק את היכולת החלשה של קבוצתו כשאמר "זה שאנחנו משחקים לא מי יודע מה טוב, זה נכון, אבל אנחנו ברמה של הליגה".

לדבריו, קצב כיבוש השערים שלוקה בחסר וכמעט שאינו קיים בקבוצה זוהי חלק מאסטרטגיה. "נעשו טעויות וכולם יודעים. בהרכב הזה של השחקנים, אנחנו צריכים לשמור קודם כל על ההגנה ולא ללכת יותר מדי להתקפה. אין לי ברירה, אני חייב להיות זהיר כדי שנשאיר את הראש מעל המים". גם לוי טען כי לאחר השינויים שיעשה בחלון ההעברות הקרוב מצבה של הקבוצה שאותה הוא מאמן יהיה הרבה יותר טוב.

"אנחנו רוצים לעשות שינויים ואם לא נעשה את זה, אז חבל על הזמן שלנו. אנחנו כל הזמן על בלימה. אני מודע ללחץ והתפקיד שלי הוא להישאר כמה שיותר שפוי ורגוע. אם אני אשאר כך, יהיו תוצאות. אם אני אעלה עם התקפים ראוותניים של התקפה, אז אנחנו נשלם על זה. אין מה לעשות".