זוכר כל יום. רון קרמן
זוכר כל יום. רון קרמןצילום: מרים אלסטר, פלאש 90


רון קרמן, אביה של טל קרמן הי"ד, קורא לשב"ס לדחות על הסף את הדיון בשחרורו המוקדם של מוניר רג'בי שהורשע בסיוע לפיגוע בקו 37 בחיפה בשנת 2003 ונשלח לעשרים שנות מאסר.


הדיון אמור להתקיים בשבוע הבא. "אנחנו מקווים שלא יענו לפנייתו של המחבל לוועדת שליש ושהוא ישאר בכלא עד יומו האחרון", אמר האב השכול לערוץ 7.

 

לדבריו חלק מהמשפחות כבר עייפו מהמאבקים, "לא לכל ההורים יש את הכוח הנפשי לכתוב מכתבים ולהיאבק. אני כולי תקווה שהמערכת תהיה קשובה יותר לאותם הורים ומשפחות שסובלים את הכאב שלהם יום יום, ושלא יאפשרו לאותם מחבלים לנצל את ספר החוקים הישראלי ולהשתחרר מוקדם יותר".

קרמן וחבריו פנו לראש הממשלה בדרישה לבטל את האזרחות הישראלית של רג'בי, "פנינו באמת מדם ליבנו לשלול ממנו אזרחות, הוא סייע לרצוח שבעה עשר ישראלים תשעה מהם תלמידי בית ספר. במסגרת איחוד משפחות משפחת רג'בי עברה מחברון למזרח ירושלים וקיבלו תעודות כחולות ולאחר מכן הם עברו לחיפה והתפרנסו יפה".


"מוניר רג'בי העביר את המידע המדויק למבצעי הפיגוע והנבל הזה עלול גם לצאת לחופשי בקרוב, ואז אנחנו עוד עלולים לפגוש אותו בחיפה, אולי בקניון או בחנות אחרת. לכן ראש הממשלה ושר הפנים צריכים לדאוג שהאיש הזה לא יחזור לחיפה ולא יהיה יותר אזרח ישראלי, הוא גיס חמישי שמתוך ישראל תכנן את הפיגוע", הוסיף.