השב"כ כבר לא שלנו. מחאה מול בית המשפט שבו דנים במעצרם של עצורי דומא
השב"כ כבר לא שלנו. מחאה מול בית המשפט שבו דנים במעצרם של עצורי דומאצילום: תומר נאוברג, פלאש 90

כ-150 הורים לילדים מ'נוער הגבעות' פרסמו בסוף השבוע מכתב תמיכה וחיזוק למשפחות הנאשמים בפרשת הרצח בכפר דומא, אשר לטענת עורכי דינם עונו במהלך החקירות בשב"כ.

על המכתב חתומים הורים מכל רחבי הארץ מבאר שבע בדרום, מצפת בצפון ממרכז הארץ ומיו"ש. להורים הצטרפו מספר חותמים מרחבי העולם אשר הביעו הזדהות עם הנאמר במכתבם.

"בשורות קצרות אנחנו רוצים לחזק אתכם, ולומר לכם ישר כח על הבנים הנפלאים שגדלתם", פתחו ההורים את מכתבם.

במכתב מתייחסים ההורים לחילוקי הדעות שלעיתים עולים בניהם לבין ילדיהם, אך עם זאת מדגישים כי מדובר בנוער אכפתי, חם אוהב העם וארצו -  "אולי  לא תמיד אנחנו מסכימים עם כל דיבור או מעשה של בנינו, ובפרט בגיל העשרה, אבל כדאי תמיד לזכור טוב כי זכיתם לבנים אכפתיים, חמים, אוהבי עם ישראל וארצו, אשר אש קדושה וכבוד עם ישראל בוערת בליבם. במשך שנים הם עמלים במסירות למען עם ישראל ומפריחים את שממות הארץ, למרות רדיפות שונות, וב"ה ישובים רבים קמו בזכות מסירות זו".[

ההורים ממשיכים ומחזקים את הורי העצורים "מהיכרות עם הנערים המכונים "נוער הגבעות" אנחנו אומרים לכם - אשריכם שבערוגתכם גדלו גידולים נחמדים כאלה, ובעזרת ה' עוד תרוו מהם הרבה נחת, והם ילכו עם הלב היהודי החם שלהם ויקימו משפחות מפוארות איתם ימשיכו לפעול למען עם ישראל ונחלתו", כתבו ההורים וחתמו את המכתב בברכת "ופדויי ה' ישובון ובאו ציון ברינה".

נזכיר כי אמש (מוצ"ש) הפגינו מול ביתו של ראש השב"כ יורם כהן בירושלים כ-200 איש בדרישה להסיר את צו איסור הפרסום שיצא לבקשת השב"כ ואשר אוסר לחשוף לציבור אלו אמצעים חריגים הופעלו כנגד הנחקרים בפרשיית דומא. עוד קראו המפגינים להקמת ועדת חקירה אשר תבחן את התנהלות השב"כ.