מכניסי אורחים. ניצחון בכורה למאמן קבוצת הכדורגל של מכבי ת"א, ההולנדי פיטר בוס. המאמן שמכיר מעט מאוד את קבוצתו שלו, אמנם לא עשה הרבה שינויים בכל הקשור להרכב הקבוצה, אך לפחות בכל הקשור למוטביציה, שטף משחק וחוויה לאוהדים, ההבדל בינו לבין המאמן הקודם, הסרבי יוקאנוביץ', גדול. גדול מאוד.

הצהובים מתל אביב אמנם נמצאים במקום השני בטבלת ליגת העל שבכדורגל, אך כל זה הודות ליכולתן החלשה של יתר הקבוצות בליגה הישראלית העונה, ולא בזכות יכולת גבוהה של האלופה דווקא.

למען האמת, במספר משחקים רבים העונה, האלופה לא הציגה משחק כה מהנה כמו שהציגה הערב (ראשון). זה נגמר בניצחון 1:2 על היריבה הירוקה מחיפה.

ליריבות בין השתיים יש היסטוריה ארוכה, והערב נראה היה ששני סגלי הקבוצות למדו את ההיסטוריה ביניהם כשהציגו משחק מלא עניין, אמוציונאלי, והכי חשוב - ספורטיבי.

הצהובים פתחו בסערה את המשחק, כשעטו על הכדורים של היריבה מחיפה. כך הגיע השער הראשון במשחק, כשאלברמן חילץ כדור מצויין משחקן חיפה הצעיר נטע לביא, כדור שבהמשך הגיע לרגליו של ערן זהבי. משם הפנומן הישראלי, הווינר של הכדורגל בישראל, לא התבלבל ובעט כדור חד ומדוייק היישר לשערה של חיפה. שערו ה-19 העונה של זהבי, ב-18 מחזורים. בדרך לשבור את שיא כיבוש השערים בעונה אחת? 

לא עברו ארבע דקות, וטל בן חיים החלוץ התכבד בשער נוסף. בן חיים שפרץ באגף שמאל כבש שער יפה עם בעיטה מסובבת אל שערה של חיפה, בפעם השניה במשחק. נראה היה שהאלופה מתל אביב בדרך לחגיגה על חיפה, כשזו הספיקה כבר להחטיא בעיטת עונשין מ-11 מטרים, אך מחצית שניה רדומה של הצהובים מנעה מהם לעשות זאת. 

מי שניצלו זאת היו הירוקים מהשרון כשבדקה ה-70 ערבוביה בהגנת הצהובים מתל אביב, הביאו את יוסי בניון לכבוש שער. השחקנים של בוס ההולנדי הורידו במעט את הרגל מהגז, ובחיפה לא הצליחו לנצל זאת. בסיום 1:2 לטובת מכבי, ששומרת על פער הנקודה בטבלה מהראשונה, הפועל באר שבע.

מי תמצמץ ראשונה?