מקל ומאמן הקבוצה ז'אן טבק. מתי יעמוד לרשות המאמן?
מקל ומאמן הקבוצה ז'אן טבק. מתי יעמוד לרשות המאמן?צילום: באדיבות מכבי ת"א

מכבי תל אביב בצרות. אחרי שכבר שיחררה את ג'ורדן פארמר בכדי לפנות מקום עבור גל מקל, הצהובים מתל אביב יפגשו מחר (ראשון) את קבוצתו הלוהטת של צביקה שרף, מכבי אשדוד/באר טוביה, כשהיא פצועה ועדיין בלי מקל.

המכבים שכבר חשבו שיוכלו ליהנות מכישוריו של הרכז הישראלי שחתם בשבוע שעבר לשלוש שנים וחצי במדי הקבוצה בה גדל, גילו להפתעתם כי מקל לא יוכל לקחת חלק במשחק הקרוב, ובספק אף ליתר המשחקים הקרובים בליגה הישראלית הבכירה.

מקל, שהגיע מהכוכב האדום בלגרד הסרבית, לא קיבל את השחרור שלו מהקבוצה האדומה מסרביה, זאת בשל מחלוקת בנוגע לפיצוי הכספי. מקל שהתחיל את העונה בקבוצה מסרביה לא קיבל לדבריו כבר כחודשיים משכורת מהקבוצה האדומה, כשבנוסף גם בילה את כל משך הזמן הזה ביציעים כשהוא מוקפא.

רגע לפני ששוחרר מהקבוצה הודיע מקל כי הוא תובע מהם את המשכורות אשר לא שולמו לו, וכעת שם לא מוכנים לשחרר אותו עד שיחזור בו מהתביעה ומהדרישה. 

בקבוצה הצהובה מתל אביב החתימו את מקל על חוזה עוד בטרם קיבלו את שיחרורו מהקבוצה הסרבית, כששם רצו לעשות זאת במהרה גם בשל הצורך המקצועי וגם בשל הרצון לסגור עם השחקן כשכבר כמה פעמים בעבר המשא ומתן בין הצדדים התפוצץ ובמכבי לא רצו שיקרה מצב כזה שוב. לאחר שהחתימו את מקל, פנו נציגי המועדון התל אביב לראשי הקבוצה הסרבית, אך זה הודיעה כי אינה מוכנה לשחרר את השחקן עד שיחזור בו מתביעתו.

אחרי שמקל לא יכול לשחק בסיבוב הראשון של שלב הבתים השני של היורוקאפ, מאחר שהרשמת שחקנים חדשים כבר הסתיימה לתקופה הקרובה, כעת מקל גם לא יכול לקחת חלק בליגה הישראלית הבכירה, וכשיוגב אוחיון סוחב פציעה, גיא פניני לא בכושר ורק רוצ'סטי ולנדסברג מספקים את התרומה בצד הישראלי, במכבי מתחילים לחשוש.