לומדים שפות עם דולינגו
לומדים שפות עם דולינגוצילום: ISTOCK וערוץ 7

משרד החינוך השיק לאחרונה קורסים אינטרנטיים שיחליפו את לימודי האנגלית באוניברסיטה.

אבל ספק רב אם הקורסים הללו ודומיהם יוכלו להשיג רבע ממה שאפליקציית Duolingo מצליחה ב-5 דקות ביום בלבד.

מפתחי האפליקציה עובדים בשיטת "שלום כיתה א". מבחינתם כולנו ילדים קטנים שרק רוצים לשחק, ועל הדרך הם מנצלים את המשחק להחדיר למוחנו מילים ומשפטים בשפה חדשה. וזה מצליח להם לא רע.

איך האפליקציה עובדת?

לאחר שהורדתם את Duolingo (בחינם), תתבקשו לבחור את השפה אותה תרצו ללמוד ואת הזמן שתרצו להקדיש לכך מדי יום. תוכלו לבחור בסבבי לימוד של בין חמש לעשרים דקות ביום.

מיד לאחר מכן, יתחיל המשחק. המשחק עצמו הוא אוסף תרגילים. תתחילו בלימוד מילים בסיסיות, כמו: אישה, ילד, חתול וכו', ומשם תמשיכו ותלמדו איך מחברים את המילים הללו למשפט פשוט, כמו – אני אישה, הוא ילד, וכו'.

את המשחק מלווה קריינית שתקריא את המילים החדשות שתתבקשו ללמוד, כדי שבתום השיעור תדעו גם איך לאיית את המילה וגם כיצד להגות אותה. לאחר סבב שיעורים, Duolingo תציג לכם את הנקודות החלשות שלכם, עליהן כדאי לעבוד לקראת סבב השיעורים הבא.

לאחר הסיבוב הראשון, האפליקציה תציע לכם להירשם כדי שבפעם הבאה תוכלו להמשיך מהנקודה בה הפסקתם. ואם מתחשק לכם, תוכלו לגוון וללמוד גם באתר שלהם דרך המחשב www.duolingo.com

שימו לב, האפליקציה (כמו כל האפליקציות הטובות) מתנהלת באנגלית, וכך גם הלימוד. לכן תצטרכו לגייס לעזרתכם אנגלית בסיסית לפני שאתם מתקדמים לצרפתית, ספרדית או תאילנדית.

האפליקציה זמינה למשתמשי למכשירי IOS ולמכשירי אנדרואיד