סטודנטים מתנועת "אם תרצו" הגיעו הערב (ראשון) לכנסיית דורמיציון בירושלים אשר הושחתה בפעילות תג מחיר.

בין היתר, נכתבו על קירות הכנסייה כתובות נאצה כגון "מוות לנוצרים אויבי ישראל", "נקמת בני ישראל עוד תבוא", "מוות לנוצרים" ונגרם נזק רב לרכוש.

הסטודנטים הגיעו לביקור הזדהות, גינו בתוקף את הונדליזם וציינו כי אין זו דרכה של היהדות ושל המפעל הציוני. הם גם סייעו בשיקום וניקיון המקום. 

האב גבריאל נדאף יו"ר פורום גיוס העדה הנוצרית והמנהיג הרוחני של הנוצרים הארמים בישראל אמר כי "מדובר בצעד חשוב שמראה לאותם גורמים קיצוניים כי הרוב סולדים ממעשיהם וכי אפשר גם אחרת. בזמן שאחרים מדברים אם תרצו מוכיחה כי היא פועלת למען דו קיום אמיתי ומתוך דאגה כנה לשלום היחסים בין יהודים לנוצרים ולחיזוק החברה הישראלית".

מתן פלג מנכ"ל תנועת אם תרצו הוסיף, "אנו מגנים מכל וכול את הפגיעה בכנסיה דורמציון ורואים במעשה אנטי ציוני ואנטי ישראלי מיסודו, המאיים באופן מסוכן על החברה הישראלית כולה". 

"אם המעשה נעשה על רקע המחלוקת על בעלות המבנה הרי שהדבר אפילו גרוע יותר. זהו מעשה נבזי מאין כמוהו להפוך מחלוקת אזרחית לגיטימית אותה ניתן לברר בכל בית משפט למאבק דתי באופן מלאכותי ומלא שנאה בו יש רק מפסידים. אנו קוראים לכוחות הבטחון לא להרפות עד ללכידת העבריינים", אמר פלג.