ישראל אייכלר
ישראל אייכלרפלאש 90

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) נאם אתמול (רביעי) במהלך דיון במליאת הכנסת סביב התבטאויותיה הקיצוניות של שרת החוץ השוודית, וקשר בין שונאי הציבור החרדי לשונאי ישראל.

"כשאני קורא מה שאומרת שרת החוץ השוודית ושרי האיחוד האירופי והשגריר האמריקאי שמקבל גיבוי מהסטייט-דיפרטמנט, אני שואל את עצמי: סליחה, האם הם לא מצטטים מילה במילה ממה שקראנו בעיתונים הישראלים ובאתרים הישראלים ונאמרים ונחקרים ומפורסמים בתקשורת הישראלית שאומרים את כל הדברים האלה, ועוד בצורה הרבה יותר חריפה, שישראל היא איראן, שישראל היא משטר של דיכוי ושבישראל אין דמוקרטיה? מי אמר להם את זה?", שאל אייכלר.

לדבריו, כשאנשים בישראל טוענים כי חרדים זה ג'יהאד איסלמי, מתנחלים הם רוצחי חמאס, מה הפלא שהשרה השבדית מכנה את ישראל איראן. "אני רוצה שנדע שבכל הדורות, כל מה שאומות העולם אמרו נגד יהודים הם קיבלו מיהודים שבגדו בעמם, מיהודים שיצאו מתוך העיירות והלשינו על היהודים את כל החסרונות שבעולם. איך אנחנו יכולים לבוא בטענה לשרת חוץ שבדית בשעה שפה בארץ אומרים לעולם כולו: איראן זה כאן, חרדים זה ג'יהאד איסלמי, מתנחלים הם רוצחי חמאס. הרבנות הראשית זאת האינקוויזיציה. את כל הדברים הנוראיים אומרים על החינוך היהודי שלא לומדים שפות, הם בורים".

"איזו צביעות יש לנו? היא צבועה, הגברת בשבדיה, אבל מה מצפים מאיזו שרת חוץ שבדית כשפה הצביעות חוגגת בתקשורת הישראלית יומם ולילה. מה מראים כל יום? אלימות של החרדים. גם הסרטים, גם התיאטרון הישראלי במשך שנים לקח נושאים אנטי דתיים בצורה הכי קיצונית. יוצר 'שיילוק' יכול לבוא וללמוד מהתרבות הרעה של שנים רבות, מה שעשו נגד הדת היהודית ונגד האופי היהודי", הוסיף אייכלר.

לדבריו, "האיחוד האירופי כותב נגד החינוך החרדי יהודי, שהוא גורם נזק לכלכלה העולמית והישראלית מתוך חומרים שהוא מקבל מפה. דיברתי עם אנשי האיחוד האירופי. אמרתי: ראית את האנשים שלנו כשהם יוצאים לעבודה? לא, אנחנו מקבלים את כל המידע מישראל".